بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گواردیولا: اگر از بهترین گلزن تیم‌تان انتقاد کنید، او دیر یا زود دهان شما را خواهد بست!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ | ۱:۵۷

طرفداری | منچسترسیتی در دیداری معوقه از هفته هجدهم فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ برتر انگلستان میزبان برنتفورد بود که این بازی با تک گل ارلینگ هالند با برتری شاگردان گواردیولا همراه شد. در این بازی سیتیزن‌ها کنترل کامل توپ و میدان را در دست داشتند و حملات مختلف روی دروازه برنتفورد ترتیب دادند. با این حال بازیکنان گواردیولا به طرز عجیبی طی چند بازی اخیر عنصر بی‌رحمی سابق را مقابل دروازه ندارند. البته از بازی درخشان مارک فلکن، سنگربان برنتفورد نیز نباید عبور کرد. 

پپ گواردیولا در واکنش اولیه به بازی گفت:

در مورد گلزنی ارلینگ هالند، یک نفر به من گفته بود هرگز از بهترین گلزن تیم‌تان انتقاد نکنید چون او دیر یا زود با گلزنی دهان شما را خواهد بست. پس از دو ماه مصدومیت به تیم اضافه شد و هفته گذشته برای او دشوار بود. او مادربزرگش را از دست داده بود. در بهترین حالت خود نیست، این موضوع عادیست. چرا پس از گلزنی او با لگد به بطری آب زدم؟ دنبال آب بودم اما چیزی نبود!

چرا کوین دی بروین بازی نکرد؟ او درد جزئی در ناحیه همسترینگش احساس می‌کرد برای همین ریسک نکردم. کوین مشکلی ندارد، نیمکت‌نشینی او فقط برای احتیاط بود. کوین گفت احساس خوبی ندارد و پزشکان باشگاه هم گفتند که جایی برای ریسک وجود ندارد.  

عاشق این تیم و بازیکنانش هستم. چیز بیشتری می‌توانم بگویم؟ امروز بازی خوبی کردیم. برنتفورد چالش ایجاد کرد؛ مقابل چنین تیم‌هایی باید جلوی انتقال توپ را بگیرید، ما روی همین موضوع گلزنی کردیم اما نحوه بازی ما در این مورد خوب نیست. تیم بسیار خوبی هستند، ما فصل گذشته شش امتیاز مقابل آن‌ها از دست دادیم. ایوان تونی فوتبالیست فوق‌العاده‌ای است. به هر حال ما فوتبال بسیار خوبی بازی کردیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم. بازی در دستان ما بود و به صدر جدول نزدیک شدیم. 

پپ گواردیولا که انرژی عجیبی در صحبت‌های خود داشت، در بخشی از مصاحبه‌اش به خبرنگار تلویزیونی گفت:

دوست ندارم خبرنگار باشم چون سرمربی هستم و زندگی بهتری نسبت به شماها دارم!

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *