بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پس از مسی و رونالدو؛ کیلیان ام باپه به دنبال ثبت انحصاری شادی گل‌اش

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲ | ۲۲:۱۳

طرفداری | کیلیان ام باپه می‌خواهد قبل از پیوستن به رئال مادرید، شادی گل‌اش را به ثبت برساند تا حقوق انحصاری این حرکت تنها به او تعلق داشته باشد.

به گزارش آاس، اگر دست‌های خودتان را از روی هم رده کرده باشید و به صورت ضربدری روی ‏سینه بگذارید، آنگاه شما حرکت شادی گل کیلیان ام باپه را تکرار کرده‌اید. این شادی گل جالب، البته طبق گفته خود کیلیان در اصل متعلق به برادر کوچکتر او، اتان، بوده است. ستاره فرانسوی در کتاب زندگینامه خود در مورد شادی گل‌اش می‌نویسد:

او (اتان) گل زد و سپس دستهایش را به شکل ضربدر روی ‏سینه‌اش گذاشت. پنج دقیقه بعد، او ایستاد و گفت: کیلیان، تو می‌توانی این کار را در یک مسابقه انجام دهی. بنابراین، من آن را انجام دادم.

اگر امتیاز انحصاری شادی گل به او اعطا شود، هر محصول یا برندی که بخواهد از نام یا جشن شادی گل او استفاده کند باید به ام باپه پول پرداخت کند، یا توسط خود بازیکن مجوز دریافت کند. ام باپه البته اولین فوتبالیستی نیست که به دنبال حقوق مالکیت معنوی است. پیش از او ‏کریستیانو رونالدو و لیونل مسی هم نام‌ها و شادی بعد از گل‌های ویژه‌شان را به ‏ثبت رسانده تا از حق انحصاری استفاده از آن برخوردار باشند. ‏ستاره تیم ملی فوتبال فرانسه قرار است فصل آینده به رئال مادرید ملحق شود و بنا به بسیاری از گزارش‌ها او با مدیران رئال به توافق شفاهی رسیده است.

  • بیشتر بخوانید: رونمایی بی‌بی‌سی از اعداد و ارقام توافق کیلیان ام باپه با رئال مادرید

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *