بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اولین تابستان رتکلیف در منچستریونایتد تحت تاثیر ولخرجی تن هاخ و سولسشر

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲ | ۲۱:۱۱

طرفداری | منچستریونایتد در خطر نقض قوانین فیرپلی یوفا و البته سود و پایداری لیگ برتر قرار دارد. به نظر می‌رسد اگر شیاطین سرخ موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نشوند، اوضاع پیچیده‌تر خواهد شد. 

به گزارش جیمز داکر از تلگراف؛ اولین تابستان سر جیم رتکلیف تحت تاثیر هزینه سال‌های گذشته قرار گرفته است. با سرمایه‌گذاری 555 میلیون پوند در نقل و انتقالات سه تابستان گذشته، سر جیم رتکلیف و گروه INEOS قدرت مالی پایینی برای جذب بازیکن دارند. اگر شیاطین سرخ موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نشوند، اوضاع دشوارتر از همیشه خواهد شد. اریک تن هاخ و اوله گونار سولسشر با ولخرجی‌های خود برای خرید بازیکنانی مثل آنتونی، راسموس هویلوند و جیدون سانچو باعث شده‌اند منچستریونایتد در خطر نقض قوانین فیرپلی مالی قرار بگیرد. در حال حاضر همه چیز به تن هاخ بستگی دارد. اگر تیم تحت هدایت او موفق به کسب سهمیه نشود، یونایتد پاداش 40 میلیون پوندی برای حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان را از دست می‌دهد. منچستریونایتد طی 3 سال اخیر پیش از مالیات زیان 215 میلیون پوندی ثبت کرده، در حالی که این عدد در قوانین مالی لیگ برتر برای دوره سه ساله 105 میلیون پوند عنوان شده است. 

منچستریونایتد می‌تواند به وسیله همه‌گیری کرونا، هزینه‌های آکادمی، تیم زنان و پروژه‌های اجتماعی این زیان را توجیه کند اما باز هم محدودیت‌های بزرگی برای این تیم وجود دارد. به موجب قوانین یوفا، یک باشگاه تنها می‌تواند 80% از درآمد خودرا در نقل و انتقالات و دستمزدها هزینه کند. سر جیم رتکلیف با انتصاب بهترین مدیرهای فوتبال انگلیس به دنبال بهبود نتایج منچستریونایتد است. آن‌ها در کنار شناسایی بهترین بازیکنان، قصد دارند برخی از اعضای تیم تن هاخ را با قیمت مناسبی به فروش برسانند. جیدون سانچو و کاسمیرو از جمله بازیکنانی هستند که ممکن است قربانی تامین بودجه شوند. همچنین باید دید رتکلیف قصدی برای ادامه همکاری با اریک تن هاخ خواهد داشت یا پروژه منچستریونایتد جدید را به سرمربی دیگری می‌سپارد. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *