بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آنتونیو کونته علاقه‌مند به سرمربی‌گری بایرن مونیخ

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲ | ۰:۳۸

آنتونیو کونته بایرن مونیخ را به عنوان مقصد ایده‌آل خود می‌بیند.

طرفداری | در پی سومین شکست متوالی بایرن مونیخ با باخت 3-2 در خانه بوخوم، سران بایرن شب گذشته جلسه‌ای اضطراری با موضوع آینده توماس توخل برگزار کردند که نتیجه آن حکم به ادامه کار توخل در آلیانتس آرنا بود. با وجود این‌که فعلا خبری از اخراج توماس توخل نیست و بایرن مونیخ به او فرصت بیش‌تری داده، اما سران باشگاه آلمانی برنامه‌های دیگری نیز دارند و در صورت ادامه نتایج ضعیف توخل، حکم برکناری این سرمربی 50 ساله را امضاء خواهند کرد.

حال طبق گزارش کریستین فالک، آنتونیو کونته به سرمربی‌گری بایرن مونیخ علاقه‌مند است و آلیانتس آرنا را یک مقصد ایده‌آل و جذاب برای خود می‌بیند. از نظر کونته بایرن مونیخ یکی از 3 تیم برتر اروپا است و در صورت برکناری توماس توخل، آماده پذیرش هدایت باواریایی‌ها است. سرمربی ایتالیایی می‌خواهد تجربه نشستن روی نیمکت پرافتخارترین تیم آلمان را به سوابق کاری خود اضافه کند.

آنتونیو کونته، سرمربی سابق یوونتوس، بیانکونری را برای 3 فصل متوالی که یکی از آن‌ها بدون شکست بود، به مقام قهرمانی سری آ ایتالیا رساند. او سپس با ترک بانوی پیر، روزهای پرفراز و نشیبی را در تیم ملی ایتالیا، چلسی، اینتر و تاتنهام تجربه کرد و حال به زندگی آرام خود در زادگاهش لچه ادامه می دهد. کونته حدود 11 ماه است که جزو سرمربیان بیکار فوتبال اروپا به شمار می‌آید.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *