بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

الساندرو دل پیرو: الگری در فصل قبل قهرمانانه عمل کرد و عملکرد امسال او نیز قابل تحسین بوده است

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۱:۵۳

طرفداری | یوونتوس که تا اواخر ژانویه یکی از بهترین تیم‌های اروپا به شمار می رفت و حتی بسیاری از هوادارانش را به کسب اسکودتو امیدوار کرده بود، در چهار بازی اخیر خود صاحب هیچ بردی نشده و روزهای سختی را پشت سر می گذارد. بانوی پیر با اختلاف ۹ امتیازی نسبت به اینتر صدرنشین (اینتر یک بازی کمتر هم دارد)، در رتبه دوم جدول قرار گرفته است و در صورت تداوم لغزش، ممکن است رتبه دومش را هم به میلان واگذار کند.

در حالی که این روزها انتقادات از ماسیمیلیانو الگری شدت گرفته‌اند، الساندرو دل پیرو در گفتگو با اسکای از سرمربی یوونتوس حمایت کرد و گفت:

الگری در فصل گذشته خوب نبود، عالی بود! او با تمام اتفاقاتی که برای یوونتوس رخ داد (کسر امتیاز و تغییرات مدیریتی و …) توانست این تیم را به لیگ قهرمانان اروپا برساند و در این زمینه قهرمانانه عمل کرد. عملکرد امسال او نیز به خاطر میدان دادن به جوانانی مثل کنان ییلدیز قابل تحسین بوده است.

دل پیرو در ادامه افزود:

در شرایط بد کنونی، الگری مانند دیگر اعضای باشگاه و به خصوص بازیکنان مسئول است. البته که اگر شما برای یوونتوس بازی می کنید، باید با گذشت زمان پیشرفت کنید و نباید در همان سطحی که به این باشگاه آمدید، باقی بمانید.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *