بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

استانبول باشاک شهیر، جدیدترین عضو گروه فوتبال سیتی

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ | ۲۳:۲۱

ماه گذشته تعدادی از رسانه‌های ترکیه‌ای از سفر فران سوریانو و خلدون المبارک برای همکاری با باشاک شهیر خبر داده بودند و امروز همکاری طرفین تایید شد. 

طرفداری | ساعاتی پیش وبسایت رسمی گروه فوتبال سیتی (CFG) با انتشار بیانیه‌ای از «همکاری فوتبالی» با استانبول باشاک شهیر ترکیه خبر داد. گروه مالکان منچسترسیتی در سرتاسر دنیا هفت تیم فوتبال را به صورت کامل در اختیار خود دارند و در سه تیم دیگر به عنوان سهام‌دار جزء حاضر هستند. گوکسل گوموسداگ که در سال 2014 باشاک شهیر را بنا نهاده بود در واکنش به این همکاری گفت:

استانبول باشاک شهیر با وجود سن و سال کمش دستاوردهای زیادی در فوتبال ترکیه کسب کرده است. امروز همکاری این باشگاه با گروه پیشتاز فوتبال اروپا نقطه عطف بزرگی برای باشاک شهیر و ترکیه است. از همان ابتدا گفته بودیم که چشم‌انداز و اهداف ما متفاوت هستند. امروز بار دیگر به این موضوع تاکید می‌شود. ما بسیار خوشحال، مفتخر و هیجان‌زده هستیم. مایلم از CFG بابت رویکرد و حمایتشان قدردانی کنم. امیدوارم این همکاری برای باشاک شهیر و فوتبال ترکیه مفید باشد. 

گروه فوتبال سیتی مالکیت حداکثری ملبورن سیتی در استرالیا، نیویورک سیتی در آمریکا، مونته‌ویدئو سیتی در اروگوئه، تروا در  فرانسه، لومل در بلژیک، باهیا در برزیل و پالرمو در ایتالیا را در اختیار دارد.  خرید 47% از سهام ژیرونا در اسپانیا در کنار سهام‌داری شنژن چین و یوکوهامای ژاپن از دیگر اقدامات CFG در سال‌های اخیر محسوب می‌شود. 

CFG در بیانیه خود نوشته است: به موجب این توافق، ما در بخش‌های مختلفی از جمله پروژه‌های بلندمدت، استعدادیابی و متد مربیگری مشاوره خواهیم داد چرا که هدف استانبول باشاک شهیر رشد و تلاش برای کسب موفقیت است. این همکاری به CFG کمک خواهد کرد تا روابط خود را در ترکیه، کشوری بلندپرواز و پرورش‌دهنده بازیکنان مستعد، گسترش دهد. 

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *