بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هویلوند: هیچوقت به توانایی های خودم شک نکردم؛ می دانستم گل ها از راه خواهند رسید

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ | ۲۲:۳۳

راسموس هویلوند پس از گلزنی در ششمین مسابقه لیگ برتری پیاپی، از افزایش اعتماد به نفس خود پس از فرم خوبش در سال جدید میلادی گفت.

طرفداری | به گزارش اسکای، مهاجم تیم ملی دانمارک با ۸ تاثیرگذاری روی گل‌ها، موثرترین بازیکن لیگ برتر از حیث عملکرد هجومی، تا بدین جای سال ۲۰۲۴ بوده است. او پس از بریس روز یکشنبه مقابل لوتون تاون که با برتری ۲-۱ منچستریونایتد همراه بود، به خبرنگار اسکای گفت:

شروع خوبی داشتیم. خیلی زود دو گل زدیم و سپس مقداری عقب کشیدیم. ما تمرکزمان را از دست دادیم و حریف یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. می‌دانیم که ۲-۱ نتیجه خطرناکی است. در نیمه دوم فرصت‌های زیادی ساختیم که لازم بود فقط یکی از آن‌ها را گل کنیم و همین مقداری ما را اذیت می‌کند. به نظرم مقداری بد شانس بودیم ولی تمام چیزی که اهمیت دارد، کسب سه امتیاز است. 

گل دوم؟ بله، صد درصد قصدم باز کردن دروازه بود. من بدنم را چرخاندم و توپ را به سمت دروازه هدایت کردم. این کار را در تمرینات هم امتحان کرده‌ام. من اعتماد به نفس بالایی دارم و (خوشبختانه) توپ وارد دروازه شد. 

هیچوقت به خودم شک نداشتم ولی خب طبیعتا وقتی سن پایینی داری، انتظارات بالاست و گل نمی‌زنی، مقداری دلسرد می‌شوی. اما همیشه به خودم ایمان داشتم. من در لیگ قهرمانان گل‌های زیادی زده بودم، بنابراین می‌دانستم که به مدتی زمان و کسب شناخت از هم تیمی‌هایم نیاز دارم. همیشه تلاش می‌کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم. من برای باشگاهی بازی می‌کنم که احتمالا بزرگ‌ترین باشگاه دنیاست، بنابراین واضح است که بازیکنان با کیفیتی کنارم هستند. من از بازی کردن کنار آن‌ها لذت می‌برم. به دنبال بهتر شدن هستم و امیدوارم هم‌تیمی‌هایم هم بتوانند بهتر شوند. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *