بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

توخل: بیشتر شدن فشارها را احساس نمی کنم؛ ایتالیایی ها حریفان زیرکی هستند

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ | ۲۲:۴۵

توماس توخل پیش از تقابل لاتزیو و بایرن مونیخ در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپای فصل ۲۴-۲۰۲۳ پاسخگوی خبرنگاران شد. 

طرفداری | سرمربی آلمانی باواریایی‌ها پیش از بازی چهارشنبه شب گفت: تغییرات تاکتیکی

من تاکتیک تیم را فاش نمی‌کنم. در فوتبال سازگاری چینش تیم با حریف، کاملا طبیعی است. این برای تیم‌های سطح بالا طبیعی است. چیزی که بیشتر و بیشتر اهمیت دارد، میزان لذت بردن ما از عملکردمان و با اطمینان خاطر بازی کردن است. ما در انتهای هفته، رویکردی تهاجمی را اتخاذ کردیم. البته این رویکرد را به اندازه کافی از ما شاهد نبودید. ما به طور کامل می‌دانیم که در بازی فردا چه خواهیم کرد.   حضور توماس مولر در ترکیب اصلی؟

ما قرار است مقابل تیمی از ایتالیا بازی کنیم. من می‌دانم که تیم‌های ایتالیایی چقدر زیرکانه بازی می‌کنند، بنابراین هیچ چیزی را در نشست خبری فاش نمی‌کنم. اما احتمال این موضوع زیاد است. من اظهارات توماس پس از بازی با لورکوزن را نشنیدم. ولی خب، این نظر او است. مدتی طول کشید تا ما از میزان انرژی و کیفیت موجود در تمرینات راضی باشیم و حالا چنین است. ما احساس می‌کنیم تیم درون زمین، جوی دارد که در حال حاضر نمی‌توانیم آن را همراه خود به ورزشگاه ببریم. این همچون یک کوله‌‌پشتی است. این که بازیکنان آغازگر این روند باشند، اهمیت دارد. توماس هم صاحب نظر است و می‌تواند چنین چیزی بگوید. مهم این است که به این موضوع پایبند بمانیم. این رقابتی جدید و یک روز تازه است. حتی زمانی که بایرن می‌بازد هم، خورشید طروع خواهد کرد. ما مشتاقانه، انتظار بازی فردا را می‌کشیم.  برداشت از لاتزیو

آن‌ها تیم بسیار منظمی هستند. در انجام امورات بسیار همگن هستند و ایده واضحی در امر پرسینگ دارند. همچون همیشه، تیم‌های مائوریتزیو ساری فشرده بازی می‌کنند و شکست دادن‌شان دشوار است. گمان می‌کنم در حضور هواداران، شاهد یک بازی احساسی باشیم. باید آماده این نبرد شویم.    آیا توماس دلیخت حالا گزینه چهارم تیم برای پست مدافع میانی محسوب می‌شود؟

من هیچ شماره یا رتبه‌بندی‌ای ندارم. ماتیاس یکی از چهار مدافع میانی ماست. هیچ شماره یک تا چهاری وجود ندارد. همه برای قرار گرفتن در ترکیب می‌جنگند. رقابت در آن پست بسیار بالاست. هر هفته، همه شانس بازی کردن را دارند. این شرایطی طبیعی در بایرن مونیخ است. بله، دلیخت برهه دشواری را پشت سر می‌گذارد… او آخر هفته کمر درد داشت و در هتل مداوا شد. من تصمیم گرفتم ریسک نکنم و او را در ترکیب قرار ندهم. ماتیاس یک مبارز است. او در آژاکس و یوونتوس خودش را نشان داد. این صرفا یک رقابت است و ما به او نیاز داریم.  استفاده از برایان ساراگوسا

برایان آنفولانزا داشت. او روز گذشته برای اولین‌بار در تمرین تیم حضور یافت. هنوز برای او زود است. او به ترکیب اضافه شده است ولی به مدتی زمان نیاز دارد.   افزایش فشارها؟

نه، من هیچ فشار فزاینده‌ای را حس نمی‌کنم. وجود فشارها، مایه مباهات است. این یک فشار ورزشی است. شرایط هرگز متفاوت نبوده است. داشتن روحیه خودباوری و البته خود انتقادی، اهمیت دارد. هر چه سر و صدا بیشتر شود و به اصطلاح این فشار قوی‌تر شود، اهمیت خونسرد ماندن افزایش پیدا می‌کند.  وضعیت مصدومان

گویا گنابری از زمان بازی حذفی در مونستر، از میادین دور بوده است. او در حال انجام تمرینات انفرادی روی چمن است. این خبر خوبی محسوب می‌شود. اوضاع درباره کونراد لایمر سریع‌تر از آنچه انتظار داشتیم پیش می‌رود. اما مورد آلفونسو دیویس مقداری بیشتر از آنچه در ابتدا تصور می‌کردیم، طول می‌کشد. کینگزلی کومان هنوز با آتل راه می‌رود و به مدتی فرصت نیاز دارد. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *