بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پل مرسون: راسموس هویلوند یک فوق ستاره خواهد شد

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۸:۴۶

پل مرسون در جدیدترین یادداشت‌ خود برای اسکای اسپورتس، نگاهی به پیروزی ۲-۱ منچستریونایتد مقابل استون ویلا داشته و در این راستا گفته است که راسموس هویلوند پتانسیل تبدیل شدن به یک فوق ستاره در اولدترافورد را دارد.

طرفداری | به گزارش اسکای، مهاجم دانمارکی شیاطین سرخ طی ۵ مسابقه لیگ برتری اخیر، ۵ گل زده و ۲ پاس گل فرستاده است تا تحول محسوسی را نسبت به ابتدای فصل تجربه کرده باشد. مرسون در ارتباط با او گفته است:

من او را می‌پسندم. او در ۲۱ سالگی برای یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های جهان بازی می‌کند. اگر از هر کسی بپرسید، می‌گوید اگر فقط یک چیز در فوتبال بود که می‌شد روی آن حساب باز کرد، آن مورد اعتماد به نفس است. او حالا اعتماد به نفس دارد و در فوتبال آن چیزی که اهمیت دارد، اعتماد به نفس است. هویلوند به خوبی حفظ توپ می‌کند و آن را به وینگرهای تیم می‌رساند. 

مرسون ادامه داد:

هویلوند طی ۱۰ بازی ابتدایی که گلی به ثمر نرساند، به هر چیزی دست انداخت و در نهایت راهش را پیدا کرد. اگر آن توپ (گلش مقابل استون ویلا) در ابتدای فصل به او می‌رسید، با تمام قدرت آن را شوت می‌کرد ولی این‌بار توپ را از بین پاهای دروازه‌بان عبور داد. او بازیکن خوبی است و به نظرم یک فوق ستاره خواهد شد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *