بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مقصر باخت ژاپن برابر عراق مشخص شد !

موریتا هافبک جوان تیم ملی ژاپن : خودم و هم‌بازیانم در دوئل‌های هوایی خوب نبودیم

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ | ۱۵:۱۹
ژاپن ؛ موریتا هافبک جوان تیم ملی ژاپن : خودم و هم‌بازیانم در دوئل‌های هوایی خوب نبودیم

موریتا هافبک جوان تیم ملی ژاپن نسبت به عملکرد خودش نقد بسیار زیادی دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی ژاپن در دور دوم مرحله گروه جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ به مصاف تیم ملی عراق رفت که در این بازی با شکست ۲ بر یک روبه‌رو شد و جایگاه خود را در صدر جدول از دست داد تا شرایط برای ژاپن در ادامه تورنمنت سخت شود.

موریتا هافبک جوان تیم ملی ژاپن که در اسپورتینگ لیسبون بازی می‌کند در پایان بازی نسبت به عملکرد خودش و هم‌بازیانش بسیار انتقاد داشت؛ این هافبک ملی پوش ژاپنی با لحنی آغشته به پشیمانی در پایان گفت:

در زمانی که نباید گل می‌خوردیم، عقب افتادیم. نحوه ورود ما به بازی و روشی که بازی در نیمه اول داشتیم بسیار ضعیف بود. در بازی اول هم همینطور بود و ما هنوز نتوانستیم تاکتیک سرمربی را پیاده کنیم. ما از بازی مقابل ویتنام درس نگرفتیم و من انتظار داشتم خودم و هم‌بازیانم در دوئل‌های هوایی و دوئل‌ها تقابل ساده‌تری داشته باشیم، اما همگی خوب نبودیم. این برداشت صادقانه من است. این تفاوت‌ها کوچک است و در جریان بازی به چشم نمی‌آید اما فکر می‌کنم همین موضوع بین برد و باخت تفاوت ایجاد کرد. این اتفاق باعث شد تا در جریان بازی من دچار مشکل شوم و در صحبت با ایتو او و دیگر هم‌بازیانم نیز هم‌نظر بودند.

وی ادامه داد:

این بازی یک نتیجه ناامید کننده است زیرا فکر می‌کردم در تمامی بازی‌های آسیا که انجام می‌دهیم پیروز خواهیم شد. با این حال، ما هنوز بازی‌های زیادی برای بازی داریم و هنوز راه‌هایی در پیش داریم. این ما هستیم که تصمیم می‌گیریم چگونه به موفقیت برسیم و ما باید در بازی بعد همه چیز را عوض کنیم.

سامورایی ها در بازی بعدی خود باید به مصاف ملی اندونزی بروند و در صورتی‌که عراق به ویتنام نبازد، ژاپن به‌عنوان تیم دوم صعود می‌کند تا شاید در یک فینال زودرس به تیم ملی کره جنوبی در مرحله یک هشتم نهایی برخورد کنند و پس از آن شاید در یک چهارم نهایی حریفش تیم ملی ایران باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *