بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

صید بزرگ یونتوس از اینترمیلان ؛ چراغ سبز به آلگری

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۳:۰۳
اینتر ؛ تمایل ایوان پریشیچ به حضور در باشگاه یوونتوس

در حالی که شنیده می‌شود که هافبک کروات تیم فوتبال اینتر به پیشنهاد باشگاه یوونتوس چراغ سبز نشان داده، نراتزوری در صدد پیدا کردن راهی برای نگه داشتن او است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در حالی که شنیده می‌شود که هافبک کروات تیم فوتبال اینتر به پیشنهاد باشگاه یوونتوس چراغ سبز نشان داده، نراتزوری در صدد پیدا کردن راهی برای نگه داشتن او است.
باشگاه اینتر قصد دارد آخرین تلاش خود را برای متقاعد کردن ایوان پریشیچ به تمدید قراردادش انجام دهد.

هافبک 33 ساله کروات تا پایان فصل جاری با اینتری‌ها قرارداد دارد و باشگاه تا الان نسبت به تمدید آن اقدام نکرده است. دلیل تعلل در تمدید این قرارداد هم اختلاف در حقوق و مدت زمان قرارداد پیشنهادی از سوی اینتر و چیزی است که بازیکن می‌خواهد. در حالی که پریشیچ 6 میلیون یورو در فصل حقوق می‌خواهد، اینتر حاضر نیست چنین رقمی بپردازد.

به گزارش نشریه رپوبلیکا؛ امتناع اینترمیلان از پرداخت رقم مدنظر پریشیچ او را به طور جدی به فکر ترک سن‌سیرو انداخته و با اینکه باشگاه به تکاپو افتاده که نظرش را جلب کند، باز هم جدایی‌اش محتمل است.

ماندن پریشیچ در اینترمیلان به شدت در هاله‌ای از ابهام قرار دارد به خصوص بعد از فینال جام حذفی ایتالیا که علناً گفت که احساس می‌کند اینتر بیش از اندازه مذاکره برای تمدید قرارداد او را طولانی کرده است. موردی که پریشیچ را به جدایی از اینتر بیشتر ترغیب می‌کند، داشتن مشتریان دست در ایتالیا، لیگ برتر انگلیس و بوندس‌لیگا است. در این میان گفته می‌شود که پیشنهاد یوونتوسی‌ها توانسته نظر این بازیکن را جلب کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *