بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رقابت غول های اروپا برای جذب لوییز سوارز

جدال اینترمیلان و سویا برای جب لوییز سوارز

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۴:۱۰
سوارز ؛ جدال اینترمیلان و سویا برای جب لوییز سوارز

مهاجم اروگوئه‌ای تیم فوتبال اتلتیکومادرید در سه لیگ مختلف می‌تواند فوتبال حرفه‌ای‌اش را دنبال کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه اتلتیکومادرید به طور رسمی اعلام کرد که لوئیس سوارز در پایان فصل جاری و با منقضی شدن قراردادش از این تیم جدا خواهد شد. بر اساس گزارش پایگاه خبری «تودوفیچاخس» اسپانیا؛ استون‌ویلا یکی از سه مشتری اصلی این مهاجم اروگوئه‌ای است و احتمال همکاری مجدد او با استیون جرارد وجود دارد. او سابقه همبازی بودن با جرارد در لیورپول را در کارنامه حرفه‌ای‌اش است، کسی که حالا هدایت استون‌ویلا را برعهده دارد.

طبق این گزارش؛ استون‌ویلا در راه به خدمت گرفتن سوارز 35 ساله تنها نیست و دو باشگاه سویا و اینتر نیز نسبت به جذب این مهاجم اروگوئه‌ای علاقه‌مند هستند. پیش از این نشریه اسپانیایی «مارکا» چاپ هم مادرید از علاقه سوارز برای بازگشت به بارسلونا خبر داده بود.

این مهاجم اروگوئه‌ای تابستان 2020 و در دوره ریاست خوسپ ماریا بارتومئو با قرار گرفتن در لیست خروجی این باشگاه، به حضور 6 ساله‌اش در جمع کاتالان‌ها پایان داد و راهی اتلتیکومادرید شد.

سوارز که گفته می‌شود دو پیشنهاد از لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا (MLS) هم دریافت کرده، تاکنون در 81 بازی از رقابت‌های مختلف برای روخی‌بلانکو به میدان رفته و آمار 34 گل زده و شش پاس گل را از خود برجای گذاشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *