بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رونالدو با روحیه و انگیزه بالا آماده سال 2024 + عکس

پیام رونالدو : برای (موفقیت‌های) بیشتر برمی‌گردم!

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ | ۱۱:۵۶
مسی ؛ پیام رونالدو : برای (موفقیت‌های) بیشتر برمی‌گردم!

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، همچنان انگیزه و امید زیادی برای درخشش در زمین فوتبال دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مراسم اهدای جوایز The Best فیفا شب گذشته در لندن برگزار شود و لیونل مسی بیشترین رای را به دست آورد تا بار دیگر به‌عنوان بهترین بازیکن سال انتخاب شود.

این جایزه در حالی به این بازیکن اهدا شد که او در ماه اکتبر سال گذشته میلادی هم توانست برای هشتمین‌بار برنده توپ طلا شود و حالا بار دیگر یکی از جوایز ارزشمند دنیای فوتبال را به دست آورده است تا از کریستیانو رونالدو و روبرت لواندوفسکی به‌‍عنوان دو رقیب دیگرش پیشی بگیرد.

بلافاصله پس از اهدای این جایزه به این ستاره آرژانتینی بود که رونالدو پستی را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت که بسیاری معتقد هستند این پست در واقع واکنشی به اهدای این جایزه به مسی است.

مسی ؛ پیام رونالدو : برای (موفقیت‌های) بیشتر برمی‌گردم!او در این پست تصویری از خودش را در تمرینات باشگاه النصر منتشر کرد و با پیامی که مشخص بود انگیزه بسیاری پشت آن است نوشت:

«برای (موفقیت‌های) بیشتر برمی‌گردم!»

به نظر می‌رسد که رونالدو با تمام وجود در تلاش است که بتواند همچنان رقابتش را با این بازیکن حفظ کند و البته با آمار درخشانی که در زمینه گلزنی در سال قبل داشت و انتقادهایی که از انتخاب مسی شد، شاید این تلاش چندان هم بی‌نتیجه نماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *