بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آغاز تمرینات النصر با بازگشت رونالدو + عکس

حضور رونالدو در تمرین النصر عربستان

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ | ۸:۳۱
النصر ؛ حضور رونالدو در تمرین النصر عربستان

النصر عربستان پس از وقفه‌ای طولانی، روز دوشنبه تمرینات خود را برای آماده‌سازی به منظور حضور در اردوی تدارکاتی چین از سر گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

النصر آخرین بازی خود در لیگ حرفه‌ای عربستان را در 30 دسامبر برابر التعاون انجام داد و سپس بازیکنان این تیم با توجه به تعطیلی مسابقات برای پشت سر گذاشتن تعطیلات، راهی کشورهای خود شدند.

تمرینات النصر از روز دوشنبه از سر گرفته شد و بازیکنان که در اردوی تیم‌های ملی کشورشان حضور ندارند، در این تمرین حاضر شدند.

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی النصر، یکی از بازیکنانی بود که در این تمرین حضور داشت و اندرسون تالیسکا و الکس تلس برزیلی‌، مارسلو بروزوویچ کروات و آیمریک لاپورته اسپانیایی نیز در تمرین حاضر شده بودند.

النصر ؛ حضور رونالدو در تمرین النصر عربستان همچنین دیوید اوسپینا، دروازه‌بان کلمبیایی النصر نیز با وجود نامشخص بودن آینده‌تش در تمرین حاضر بود.

اما ملی‌پوشان عربستانی النصر و همچنین سادیو مانه سنگالی و سکو فوفانا ساحل عاجی که در جام ملت‌های آفریقا حضور دارند، در این تمرین حضور نداشتند.

نواف العقیدی، دروازه‌بان النصر هم که توسط روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی عربستان کنار گذاشته شد، تمرینات خود را با تیم باشگاهی‌اش آغاز کرد.

لازم به ذکر است که النصر خود را برای اردوی چین آماده می‌کند و در این اردو دو بازی دوستانه مقابل شانگهای (24 ژانویه) و ژجیانگ (28 ژانویه) برگزار خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *