بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تنها درخواست علیرضا جهانبخش از هواداران تیم ملی

علیرضا جانبهخش : حمایت کنید تا موفق شویم

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ | ۸:۴۰
جهانبخش : حمایت کنید تا موفق شویم

ستاره ایرانی فاینورد از هواداران و مردم می‌خواهد از آنها در جام ملت‌های آسیا کمک کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا جهانبخش در گفت‌وگوی اسکایپی با برنامه فوتبال برتر عنوان کرد:

کره و ژاپن بازیکنان لژیونر سرشناس زیادی دارند، قطر قهرمان دوره قبل بوده و عربستان تیم خوبی دارد و همه آنها قطعا برای قهرمانی تلاش می کنند. حتی استرالیا که با یکی، دو بازیکن آنها صحبت می‌کردم و شرایط مشابه با ما را دارند و بازیکنانشان مثل ما سال ها در کنار هم هستند، دوست دارند تجربه قهرمانی در 2015 را تکرار کنند.

او ادامه داد:

همه تیم ها قابل احترام و قدرتمند هستند و در فوتبال دنیا تیم ضعیف وجود ندارد؛ مخصوصا در بحث ملی. از طرف دیگر بازیکنان تیم ملی ایران هم شرایط خیلی خوبی دارند و بچه‌های حاضر در اردو، چندین سال در کنار هم هستند و 80 درصد از آنها در کنار هم بازی کردند.

این ستاره تیم ملی ایران اضافه کرد:

این اتفاقات (تجربه بازی ملی پوشان در کنار هم) در عرصه ملی در سالیان گذشته کمک زیادی به فوتبال ایران کرده و حضور در سه دوره متوالی جام جهانی یک عادت شده و اتفاق خوبی است. در آسیا و نسل ما خیلی مهم است تا بتوانیم شرایط خیلی خوبی داشته باشیم و نتیجه بگیریم.

جهانبخش یادآور شد:

بچه ها از نظر انفرادی و تیمی در شرایط خیلی خوبی هستند و امیدوارم به بهترین شکل کارمان را تمام کنیم. جام ملت‌ها همیشه برای مردم جذاب بوده و در کیش هم شور و نشاط را دیدیم و با هر کسی درباره جام ملت ها حرف می‌زنیم، از بچه ها انتظار دارند تا به موفقیت برسیم.

او تصریح کرد:

بچه های تیم، کادر فنی و آقای قلعه نویی تاکید دارند که مسؤولیت بزرگی داریم و از جان و دل در جام ملت ها مایه می‌گذاریم تا نتیجه بگیریم. فوتبال در زندگی مردم عزیزمان تاثیرگذار است و ما به‌عنوان سرباز مردم تلاش می کنیم و تا آخرین قطره عرق تلاش خواهیم کرد؛ این حس بین همه بچه‌ها است و اردوها و تمریناتی که پشت سر می گذاریم، فقط بخاطر شادی دل مردم است و قول می دهیم تا پای جان برای شادی مردم تلاش کنیم.

ستاره تیم ملی ایران تصریح کرد:

به نمایندگی از مجموعه تیم ملی می‌گویم انتظار کادر فنی و بازیکنان از همه رسانه‌ها، مردم و کارشناسان و جامعه فوتبال این است تا حمایت کنند. ما 40 روز سخت را پیش رو داریم و قطعا نتیجه گرفتن و مسیر خوب تیم ملی در جام ملت ها، می تواند به همه تیم های ملی و باشگاهی کمک کند. امیدوارم هر انتظار و انتقادی هست، در راستای حمایت از تیم ملی باشد تا موفق شویم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *