بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حریف اول تیم ملی خیلی وقت است رنگ برد را ندیده است !

فلسطین بدون برد در هشت بازی اخیر برابر رقبا

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ | ۸:۳۵
فلسطین بدون برد در هشت بازی اخیر برابر رقبا

تیم ملی فلسطین مدت‌هاست برای کسب پیروزی در مسابقات رسمی و دوستانه تلاش می‌کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شاگردان امیر قلعه‌نویی روز یکشنبه هفته آینده باید نخستین دیدارشان در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا را مقابل تیم ملی فلسطین برگزار کنند که حریف‌شان شرایط خوبی در مسابقات منتهی به جدال با ایران نداشته و آمار ضعیفی برای آنها به ثبت رسیده است.

تیم ملی فوتبال فلسطین دو روز قبل (یکشنبه) در آخرین مسابقه تدارکاتی قبل از آغاز جام ملت‌های آسیا به مصاف ازبکستان، حریف ایران در مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی 2026 رفت که در نهایت ازبک‌ها به برتری یک بر صفر دست پیدا کردند.

اما فلسطین در شرایطی به استقبال دیدار مقابل شاگردان امیر قلعه‌نویی می‌رود که در هشت دیدار رسمی و تدارکاتی اخیرش مقابل تیم‌های اندونزی، چین، ویتنام، عمان، تاجیکستان، لبنان، استرالیا و ازبکستان موفق به کسب پیروزی نشده و دو تساوی و 6 شکست داشته است.

با وجود اینکه فلسطین طی 6 ماه گذشته هیچ بردی به دست نیاورده و شرایط خوبی قبل از جام ملت‌های آسیا نداشته، اما دیدارهای تدارکاتی مناسبی قبل از جدال حساس مقابل ایران انجام داده و به مصاف تیم‌های قدرتمند استرالیا و ازبکستان که مدعیان جام ملت‌ها هستند، رفته و به نوعی شبیه‌سازی با یک رقیب سرسخت را انجام داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *