بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آمار درخشان سپاهان برابر الهلال در لیگ قهرمانان

سپاهان با یک باخت در 4 تقابل برابر الهلال

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ دی ۱۴۰۲ | ۱۵:۲۰
سپاهان با یک باخت در 4 تقابل برابر الهلال

الهلال و سپاهان قرار است در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا با یکدیگر رو در رو شوند و سپاهان فقط یک بار به این تیم باخته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با مشخص شدن حریف سپاهان در نخستین مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا قرار شد تا شاگردان مورایس در این مرحله با پرعنوان‌ترین تیم لیگ قهرمانان آسیا، الهلال دیدار کند؛ تیمی متشکل از ساویچ، میتروویچ، یاسین بونو و نیمار مصدوم که پیش از این در مرحله گروهی با نساجی دیدار کرد و این تیم را شکست داد اما شرایط سپاهان در تاریخ‌های جدال با آبی‌های عربستان مقداری اوضاع را به سود این تیم تغییر می‌دهد.

سپاهان 4 بار با الهلال دیدار کرده که حاصلش دو برد، یک تساوی و یک شکست بوده که هر چهار دیدار در مرحله گروهی بوده است.

الهلال 1-0 سپاهان
آخرین حضور سپاهان در ورزشگاه کینگ فهد همراه با زلاتکو کرانچار بود و در طرف مقابل سامی الجابر هدایت الهلال را بر عهده داشت و در نهایت در دقیقه 45، ضربه پای راست ناصر الشمرانی دروازه گردان را باز کرد تا این تیم با نتیجه یک بر صفر مغلوب الهلال شود.

سپاهان 3-2 الهلال
بازی رفت سال 2014 یکی از دیدارهای خاطره انگیز لیگ قهرمانان آسیا در طی 10 سال اخیر است؛ در دقیقه 17 محرم نویدکیا با پاسی که به اروین بولکو داد زمینه‌ساز گل نخست تیمش شد، اما نیمه اول به سود سپاهان خاتمه پیدا نکرد، چرا که ابتدا کاستیلو و پس از آن تیاگو نوس در 5 دقیقه بازی را 2 بر یک کردند تا کار برای سپاهان گره بخورد. سپاهان که در اصفهان دیدار می‌کرد در نیمه دوم با اعتماد به نفس بیشتری پا به زمین گذاشت که باز هم نویدکیا، شریفی را صاحب موقعیت کرد تا مهدی شریفی در دقیقه 72 بازی را 2-2 کند. در دقیقه 79 سپاهان صاحب یک ضربه پنالتی شد اما هادی عقیلی پنالتی خود را خراب کرد، ولی این اتفاق باعث نشد تا فشار طلایی پوشان بر روی دروازه الهلال کاسته شود. آنها در دقیقه 1+90 باز هم روی خلاقیت نویدکیا، صاحب موقعیت شدند که این بار جواهیر سوکای گل پیروزی‌بخش سپاهان را به ثمر رساند.

1971995
سپاهان 1-1 الهلال
پیش از آن هم در لیگ قهرمانان آسیا سال 2011 این دو تیم رودررو شدند. روی نیمکت سپاهان امیر قلعه‌نویی حضور داشت و در طرف مقابل گابریل کالدرون مسئول هدایت تیم الهلال بود. در دقیقه 46 عبدالله زواری برای تیمش گلزنی کرد اما ده دقیقه بعد این گل توسط محرم نویدکیا خاتمه پیدا کرد.

الهلال 1-2 سپاهان
نخستین پیروزی سپاهان در خاک عربستان مقابل الهلال، در همان اولین جدال رقم خورد. جایی که ابراهیم توره همراه با فابیو جانواریو دو مرتبه دروازه الهلال را باز کردند و تک گل کریستین ویهلمسون تاثیری بر پیروزی سپاهان نداشت و شاگردان قلعه‌نویی یک پیروزی شیرین را جشن گرفتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *