بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش جالب اسطوره سپاهان به دیدار مقابل الهلال عربستان

مهدی سیدصالحی : می‌ شود الهلال عربستان را شکست داد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ دی ۱۴۰۲ | ۱۳:۴۳
مهدی سیدصالحی درباره دیدار سپاهان و الهلال صحبت کرد

مهدی سیدصالحی پیشکسوت فوتبال ایران گفت : الهلال تیمی است که به دلیل اعتمادبه‌نفس بالا، باز بازی می‌کند و این مساله می‌تواند به تیم ما کمک کند امیدوارم سپاهان بتواند با همه داشته‌هایش و انگیزه لازم به مصاف الهلال برود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی سیدصالحی پیشکسوت فوتبال ایران درباره تقابل سپاهان مقابل الهلال در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد:

این بدترین قرعه بود اما تیمی که بخواهد در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشد، باید بتواند با کیفیت خوبی به میدان برود. عربستان به دنبال ارتقاء لیگ خودش است و الهلال هم با اقتدار در صدر جدول قرارداد که این کار را برای سپاهان سخت می‌کند. البته ایرانی‌ها همیشه مقابل عربستانی‌ها کیفیت لازم را از خود نشان می‌دهند.

او ادامه داد:

الهلال تیمی است که به دلیل اعتمادبه‌نفس بالا، باز بازی می‌کند و این مساله می‌تواند به تیم ما کمک کند. امیدوارم سپاهان بتواند با همه داشته‌هایش و انگیزه لازم به مصاف الهلال برود. دیدید که نساجی با آن تیم چگونه مقابل الهلال بازی کرد. پارسال فولاد می‌توانست الهلال را شکست دهد و کم‌تجربگی کرد اما حالا سپاهان تیم باتجربه‌ای دارد. من دَه دوره آسیایی بازی کردم و می‌دانم می‌شود تیم‌های عربستانی را شکست داد.

مهاجم پیشین سپاهان اضافه کرد:

سرمایه‌گذاری الهلال با تیم‌های ایرانی قابل قیاس نیست اما مورایس پیش از این سرمربی الهلال بود و این تیم را خوب می‌شناسد. شرایط روحی و روانی تیم را می‌داند و این به سپاهان کمک می‌کند اما به هر حال باید منتظر بمانیم ببینیم تیم‌ها پیش از زمان برگزاری مسابقه چه شرایطی دارند. روی کاغذ الهلال تیم پرقدرتی است اما سپاهان هم تیم بزرگی است.

او همچنین درباره احکام کمیته انضباطی و محرومیت شش بازیکن این تیم پیش از دیدار با گل گهر عنوان کرد:‌

این ظلمی بود که در حق سپاهان کردند. هیچ برنامه‌ریزی‌ای برای قانونی که وضع می‌کنیم نداریم و این مساله به فوتبال ما آسیب می‌زند. ابتدا قانون را وضع می‌کنیم و بعد می‌خواهیم مشکلاتش را ببینیم. مگر می‌َشود؟ این چه نوع تصمیم‌گیری است؟ می‌توانستند بعد از بازی سپاهان و گل گهر این رای را اعلام کنند و به نظرم مورایس حق دارد عصبانی باشد. احساس می‌کنم دعوایی بین کمیته استیناف و انضباطی وجود دارد و برخی تصمیم‌گیری‌های عجولانه به سپاهان ضربه زده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *