بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خلاصه بازی آنتورپ – بارسلونا لیگ قهرمانان اروپا + فیلم

خلاصه بازی آنتورپ 3-2 بارسلونا دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ | ۸:۱۹


تیم رویال آنتورپ موفق شد 3-2 بارسلونا را در شب آخر رقابت‌های دور گروهی لیگ قهرمانان شکست بدهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بارسلونا که در دیدار آخر هفته مقابل خیرونا با ارائه بازی ضعیف 4-2 شکست خورده بود، در یک بازی کاملا تشریفاتی مقابل رویال آنتورپ در شب آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا هم ضعیف ظاهر شد و خارج از خانه 3-2 شکست خورد .

بارسا قبل از این بازی صعود خود به عنوان تیم صدرنشین را قطعی کرده بود و آنتورپ حتی برای رسیدن به لیگ اروپا هم در این بازی امیدی نداشت.

در همان دقیقه دوم، رویال آنتورپ روی اشتباه خط دفاع و دروازه‌بان بارسا به گل رسید. روی حرکت رو به عقب بازیکنان بارسا و پاس به اینیاکی پنیا، این دروازه‌بان صاحب توپ شد. او توپ را برای رومئو در لبه محوطه جریمه ارسال کرد اما این بازیکن با لمس توپ اشتباه باعث شد که توپ به آرتور ورمیرن، هافبک حریف برسد. او بلافاصله اقدام به شوت‌زنی کرد و گل اول آنتورپ را به ثمر رساند.

بعد از این گل همچنان توپ و میدان دست بازیکنان آنتورپ بود تا اینکه در دقیقه 29 چیدرا اجوک از سمت چپ به محوطه جریمه نفوذ کرد و به وینست یانسن پاس داد که با ضربه سر مدافعان بارسا از محوطه دور شد. داور برای بررسی خطای احتمالی مدافعان بارسا برای بررسی صحنه رفت اما پنالتی اعلام نکرد.

در دقیقه 35 بارسا گل مساوی را به ثمر رساند. آنتورپی‌ها توپ را در نیمه زمین خودی از دست دادند و توپ به فران تورس رسید و او هم آن را به لمینه یامال رساند و او هم بعد از اینکه به زیبایی مدافعان آنتورپ را پست سر گذاشت دوباره تورس را پیدا کرد و توپ را در حوالی نقطه پنالتی به او رساند و تورس هم بدون درنگ گل اول تیمش را زد.

دو تیم با همین نتیجه به رختکن رفتند.

در نیمه دوم در دقیقه 52، توپ در محوطه جریمه به یامال رسید و این ستاره 17 ساله، شوت پای چپ خود را به سمت دروازه فرستاد که بد شانس بود و ضربه با اصابت به تیرک افقی دروازه دفع شد.

بعد از این اتفاق در نیمه دوم باز هم توپ و میدان دست تیم میزبان بود و این تیم برای زدن یک گل دیگر و خداحافظی آبرومندانه با لیگ قهرمانان تلاش می‌کرد. در دقیقه 54 آنتورپ می‌رفت تا یک ضد حمله را روی دروازه حریف ترتیب بدهد که هافبک آنتورپ با خطای کاپیتان سرخی روبرتو متوقف شد و داور اول به او کارت قرمز نشان داد و بعد از بررسی مجدد صحنه، آن را به کارت زرد تغییر داد.

دو دقیقه بعد از این صحنه آنتورپ به گل رسید. روی این گل هم رومئو مقصر بود. او درست بیرون محوطه جریمه پا به توپ بود که از پشت سرش الحسن یوسف آنتورپ به او نزدیک شد و توپ ربایی کرد و در سمت چپ محوطه جریمه وینسنت یانسن را پیدا کرد و او هم به زیبایی کنج سمت راست دروازه پنیا را هدف گرفت.

در دقیقه 66 پدری بعد از پاس زیبای روبرت لواندوفسکی شانس گلزنی داشت اما توپش با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 82 فران تورس م‌ رفت که با یک ضربه پر قدرت از داخل محوطه جریمه گل دوم تیمش را به ثمر برساند که توپ توسط بازیکنان آنتورپ بلوکه شد.

در دقیقه 90+1 بارسا بازی را 2-2 کرد. مارک گوئیو، بازیکن تعویضی ژاوی هرناندز روی ارسال ایلکای گوندوگلن با ضربه سر دروازه را باز کرد.

اما آنتورپ دست بردار نبود و یک دقیقه بعد باز هم روی اشتباهات دفاع بارسلونا به گل رسیدند. این بار بازیکن تعویضی آنتورپ، جورج ایلنکنیا روی پاس ژیل بتیل گل سوم آنتورپ را زد.

بازی با همین نتیجه به پایان رسید و بارسا با 12 امتیاز و به دلیل برتری در بازی رو در رو مقابل پورتو به عنوان تیم اول صعود کرد. با اینکه این بازی تاثیری در سرنوشت صعود بارسا نداشت اما ممکن است این دو شکست پیاپی فشارها را روی ژاوی هرناندز افزایش دهد.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *