بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خلاصه بازی دورتموند – پاری سن ژرمن لیگ قهرمانان اروپا + فیلم

خلاصه بازی دورتموند 1-1 پاری سن ژرمن لیگ قهرمانان اروپا

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ | ۸:۰۸


دورتموند و پاری سن ژرمن در دیداری جذاب به تساوی ۱-۱ رسیدند و هر دو تیم به مرحله‌ حذفی راه یافتند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های شب آخر دور گروهی لیگ قهرمانان اروپای این فصل، دورتموند و پاری سن ژرمن در ورزشگاه وستفالن برابر همدیگر صف‌آرایی کردند. این دیدار پرموقعیت و چشم‌نواز در نهایت با تساوی ۱-۱ به اتمام رسید تا هر دو تیم موفق شوند به مرحله یک‌هشتم نهایی راه پیدا کنند.

در دقیقه ۱۰ روی ضربه خطرناک مارکو رویس از پشت محوطه جریمه دوناروما مجبور به واکنش و دفع توپ شد.

دو دقیقه بعد ویتینیا پاسخ شوت رویس را داد و او هم با ضربه‌ای از پشت محوطه دروازه دورتموند را تهدید کرد اما کوبل نیز مانند دوناروما مانع گل خوردن تیمش شد و با سیو زیبایی توپ را دفع کرد.

در دقیقه ۱۷ امباپه روی موقعیتی با کوبل تک به تک شد. او دروازه‌بان دورتموند را با دریبلی سر پا رد کرد و ضربه‌اش را به سمت دروازه خالی زد اما نیکلاس سوله با تکلی تماشایی‌ مانع گل شدن توپ شد و آن را دفع کرد. در ادامه هم روی کرنر ارسالی و ضربه بازیکنان سیتی باز هم سوله مانع شد و با ضربه سر توپ را دفع کرد‌.

در دقیقه ۲۰ ضربه کات‌دار و زیبای بارکولا به تیر عمودی دروازه کوبل خورد و دروازه دورتموند با خوش‌شانسی باز نشد.

در دقیقه ۲۶ گیتنس با ضربه‌ای پرقدرت سعی در باز کردن دروازه مهمان داشت اما باز هم دوناروما با سیوی فوق‌العاده مانع باز شدن دروازه شد.

در دقیقه ۳۲ هم اوزکان دروازه دوناروما را با شوتش مورد تهدید قرار داد اما سنگربان پاری سن ژرمن به این توپ هم نه گفت و دروازه‌اش را بسته نگه داشت.

در دقیقه ۴۰ روی سانتر برانت، فولکروگ در موقعیت خوبی برای گلزنی قرار داشت اما ضربه سرش با اختلاف به بیرون رفت.

نیمه اول جذاب این بازی با نتیجه بدون گل مساوی به اتمام رسید.

در دقیقه ۴۶ این بار نوبت به برانت بود که شوتی از راه دور را روانه دروازه پی‌اس‌جی کند. دوناروما با سیوی زیبا این توپ را هم مهار کرد.

در دقیقه ۵۱ دورتموند موفق به گلزنی شد. با اشتباه خط دفاعی پاری سن ژرمن توپ در سمت چپ محوطه جریمه به فولکروگ رسید. او با سر توپی تماشایی توپ را به کریم آدیمی سپرد و ستاره جوان دورتموند با زدن ضربه‌اش به سمت راست قفل دروازه دوناروما را شکست.

در دقیقه ۵۶ روی توپ دفع‌شده از محوطه دورتموند، وارن زئیر امری در پشت محوطه به توپ رسید. او چند قدم برداشت و ضربه‌اش را به سمت دروازه زد. کوبل این بار در مهار توپ ناتوان بود و بازی به تساوی ۱-۱ رسید.

در دقیقه ۶۲ مالن با یک شوت محکم سعی در به برتری رساندن دوباره تیمش بود اما دوناروما با واکنشی تماشایی با دست مخالف توپ را دفع کرد.

در دقیقه ۷۲ با همکاری بازیکنان پاریس امباپه در موقعیتی عالی برای شوت‌زنی قرار گرفت اما ضربه‌اش راهی به دروازه نداشت.

۴ دقیقه بعد امباپه روی پاس زیبای اشرف حکیمی توانست با دروازه‌بان تک به تک شود و گل دوم را بزند اما پس از مشورت داور با کمک داور ویدئویی مشخص شد امباپه در موقعیت آفساید صاحب توپ شده و گل رد شد.

هر چقدر به پایان دیدار نزدیک شدیم موقعیت‌های بازی هم کمتر شد و دو تیم ریسک کمتری کردند.

هر دو تیم موقعیت‌های نصفه و نیمه‌ای هم داشتند اما به درستی استفاده نکردند و در نهایت بازی با نتیجه ۱-۱ به پایان رسید. با این نتیجه دورتموند با ۱۱ و پی‌اس‌جی با ۸ امتیاز در رتبه‌های اول و دوم ایستادند و به مرحله بعد صعود کردند.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *