بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هواداران منچستریونایتد از این انتخاب گیج شدند + عکس

تعجب هواداران منچستریونایتد از انتخاب تن هاخ به عنوان مربی ماه نوامبر لیگ برتر انگلیس

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ | ۲۰:۳۲
تن هاخ ؛ تعجب هواداران منچستریونایتد از انتخاب تن هاخ به عنوان مربی ماه لیگ انگلیس

هواداران منچستریونایتد از انتخاب اریک تن‌هاخ، سرمربی این تیم، به عنوان بهترین مربی ماه نوامبر لیگ برتر انگلیس متعجب هستند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

عملکرد خوب تن هاخ در چند هفته اخیر و خصوصا در دیدارهای ماه نوامبر که سه پیروزی بدون باز شدن دروازه این تیم را برای آنها به همراه داشت باعث شد که او به عنوان بهترین مربی ماه نوامبر انتخاب شد.

این انتخاب در حالی انجام شد که بسیاری از هواداران این تیم از عملکرد پر فراز و نشیب شیاطین سرخ از ابتدای فصل جدید در لیگ برتر و همچنین در لیگ قهرمانان اروپا بسیار ناراحت و ناراضی هستند و حتی حضور این مربی هلندی در بین نامزدهای دریافت این جایزه از نظر آنها بیهوده بود.

با این حال، تن هاخ به همراه هری مگوایر به عنوان بهترین بازیکن ماه نوامبر و الخاندرو گارناچو به عنوان بهترین گل این ماه انتخاب شدند تا نشان دهند که یونایتد در مسیر پیشرفت قرار دارد.

تن هاخ ؛ تعجب هواداران منچستریونایتد از انتخاب تن هاخ به عنوان مربی ماه لیگ انگلیس

بسیاری از هواداران این تیم پس از این انتخاب از سوی لیگ برتر به حضور سرمربی تیم‌ محبوب‌شان در صدر این جدول واکنش نشان دادند.

یکی از آنها در بخش نظرات توییت مربوط به انتخاب تن‌هاخ نوشت: «مجبور شدم صفحه را دوباره چک کنم تا مطمئن شوم که صفحه طنز (مسخره کردن) فوتبالی نباشد.»

هوادار دیگری نوشت: «آنها این جایزه بهترین سرمربی ماه را به هرکسی اهدا می‌کنند.»

یکی از کاربران هم با اشاره به عملکرد درخشان اونای امری روی نیمکت استون ویلا به این موضوع اشاره کرد که این جایزه از او ربوده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *