بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حمله تند روی کین به آندره اونانا

روی کین، اسطوره منچستریونایتد : اونانا واقعا بد است با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ | ۱۶:۰۶
لیگ برتر ؛ روی کین : اونانا واقعا بد است با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند

روی کین، اسطوره منچستریونایتد و یان رایت، ستاره سابق آرسنال، در مورد آندره اونانا و بی‌برنامگی تیم منچستریونایتد صحبت کردند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یونایتدها فصل بدی را پشت سر می‌گذارند و در 6 بازی از 15 بازی فصل خود در لیگ برتر شکست خورده‌اند. حتی پیروزی 2-1 شب گذشته این تیم مقابل چلسی هم باعث نشد تا کارشناسان شبکه میل اسپورت از این تیم انتقاد نکنند.

روی کین بار دیگر به عملکرد اونانا تاخته است:

” فکر می‌کنم منچستریونایتد حق داشت از شر داوید دخیا خلاص شود، اما این که باشگاه شخص دیگری را به زمین آورده که او هم واقعا بد است با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند درست نیست.”

در حالی‌که کین و جیمی کرگر هر دو در برنامه زنده از اونانا انتقاد کردند، یان رایت نگرانی‌هایی را هم در مورد روش تن‌هاخ و شکست او در ایجاد سبک بازی واضح در یونایتد مطرح کرد:

“شما فقط باید به نحوه بازی آنگه [پوستکوگلو] و روشی که او به سرعت اوضاع را تغییر داد [در تاتنهام]، و الگوی بازی و اینکه آن‌ها چگونه میل به جلو رفتن دارند نگاه کنید. من هنوز هیچ سبک واضح و برنامه‌ای را در یونایتد ندیده ام. تن‌هاخ 18 ماه است که در این باشگاه حضور دارد، ما باید شیوه خاصی را ببینیم که منچستریونایتد با آن شناسایی بشود، آن‌ها باید بازی‌ها را کنترل کنند.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *