بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تقویم سخت آرسنال از راه رسید

جدال آرسنال با استون ویلا،آیندهوون، برایتون، لیورپول، وستهم و فولام طی 45 روز

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ | ۱۱:۲۶
آرسنال ؛ جدال آرسنال با استون ویلا،آیندهوون، برایتون، لیورپول، وستهم و فولام

آرسنال با نزدیک شدن به سال ۲۰۲۴ برنامه سختی خواهد داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آرسنال با تقویم دشوار و پر مخاطره‌ای طرف هستند. مسیر آنها از گردنه‌های سختی به سمت کریسمس می‌رود و آرتتا و شاگردانش برای باقی ماندن در صدر جدول در شروع سال 2024 کار سختی را پیش رو دارند. این تیم در گام اول باید در مقابل استون‌ویلای مدعی بایستد. مشکل اصلی اینجاست که این مسابقه در خانه ویلایی‌ها برگزار می‌شود و آنها در خانه تیم دیگری هستند. تیم آرتتا فقط 3 روز استراحت خواهد کرد و باید به مصاف آیندهوون در لیگ قهرمانان اروپا برود.

جنبه تشریفاتی این مسابقه یک فرصت خوب برای استراحت مهره‌های کلیدی آرتتا به شمار می‌رود و بازیکنان اصلی باید قید بازی آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان را برای رویارویی 5 روز بعد توپچی‌ها در مقابل برایتون بزنند. برایتون را می‌شناسیم؛ همان تیم جاه‌طلب و شگفتی‌ساز دی‌زربی که کار را برای هر حریفی دشوار خواهد کرد.

توپچی‌ها با استراحت مناسب 6 روزه به آنفیلد خواهند رفت تا با جدی‌ترین تعقیب‌کننده کنونی خودشان در جدول رده‌بندی رو در رو شوند و منازعات قهرمانی را به صورت مستقیم حل و فصل کنند. با 5 روز فرصت، آرسنال باید از وستهام استقبال کند؛ حریفی که با دیوید مویس تیم سرسختی را ساخته و البته رویارویی دکلان رایس با هم‌تیمی‌های سابق هم در این مسابقه مورد توجه خواهد بود.

نقطه پایان روزهای پرکاری آرسنال به فولام می‌رسد. این تیم اگر چه جایگاه ایده‌آل و مهره‌های خیلی شاخصی ندارد، اما در مقابل لیورپول ثابت کرد می‌تواند در برابر بزرگان لیگ هم کار را برای مدعیان پیچیده کند. پس از بازی مقابل فولام، آرسنالی‌ها به استقبال دوران خوب و مناسبی برای استراحت خواهند رفت و آزمون بزرگ فصل برای این باشگاه در نقطه تقابل با فولام به اتمام می‌رسد. موفقیت توپچی‌ها در این بازه می‌تواند سندی غیر قابل چشم‌پوشی برای بالاتر رفتن سطح آنها نسبت به گذشته نام بگیرد و این تیم را بیش از پیش مدعی قهرمانی و رسیدن به رویای قدیمی و کهنه سکونشینان امارات معرفی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *