بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رئال مادرید در تابستان خالی می شود ؛ جدایی هفت بازیکن

تمام شدن قرارداد لونین، مودریچ، کروس، ناچو، واسکز، خوسلو و کپا در پایان فصل

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ | ۱۷:۲۱
آنچلوتی ؛ تمام شدن قرارداد لونین، مودریچ، کروس، ناچو، واسکز، خوسلو و کپا

قرارداد هفت بازیکن رئال مادرید در پایان فصل تمام می شود و همگی از ژانویه (کمتر از یک ماه دیگر) می توانند با باشگاه های دیگر مذاکره کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کارلو آنچلوتی 23 بازیکن در تیم اول خود دارد که البته به این جمع تعدادی از استعدادهای جوان باشگاه از تیم دوم نیز اضافه می شوند. برای مثال ستاره هایی چون نیکو پاز و گونزالس که اخیرا به آنها میدان داده شده است.

از این جمع هفت بازیکن در پایان فصل قراردادشان تمام می شود و مشخص نیست ماندنی هستند یا جدا خواهند شد. از اول ژانویه یعنی 26 روز دیگر همگی می توانند با باشگاهی دیگر وارد مذاکره شوند.

آندری لونین، لوکا مودریچ، تونی کروس، ناچو، لوکاس واسکز، خوسلو و کپا بازیکنانی هستند که چند ماه بیشتر به اتمام قراردشان نمانده است.

مودریچ به احتمال قوی در پایان فصل رفتنی است. ماندن یا رفتن کروس برعهده خود او است و باشگاه به وی پیشنهاد تمدید خواهد داد. لونین که برخی منابع مدعی شده اند تا 2025 قرارداد دارد، با وضعیت فعلی جدایی‌اش قطعی به نظر می رسد.

لوکاس و ناچو ذخیره های طلایی رئال هستند ولی با 33 و 34 سال سن، مشخص نیست به آنها پیشنهاد تمدید ارائه خواهد شد یا خیر. خوسلو و کپا نیز قرضی برای رئال بازی می کنند و عملکردشان تا پایان فصل در سرنوشت آنها تعیین کننده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *