بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آمار مدافع ستاره بارسلونا ؛ انتقاد ممنوع

آمار 41 گل در 63 بازی لواندوفسکی در بارسلونا

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ | ۱۷:۱۶
لواندوفسکی ؛ آمار 41 گل در 63 بازی لواندوفسکی در بارسلونا

هرچند روبرت لواندوفسکی در فصل جاری نتوانسته درخشش فصل گذشته را تکرار کند، با این وجود در مجموع آمار گلزنی او کاملا قابل قبول بوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لواندوفسکی دو شب پیش در بازی برابر اتلتیکو هم نتوانست گل بزند. او برابر پورتو نیز شاهد بود که ژوائوها برای بارسا گلزنی کردند تا تیم 2-1 برنده شود. واقعیت این است که ستاره لهستانی در فصل جاری تنها هشت گل زده است. هفت گل در لالیگا و یک گل در لیگ قهرمانان که قابل قیاس با فصل گذشته نیست. او در این مقطع از فصل فقط در لالیگا 13 گل زده بود.

لوا در مجموع 33 گل برای بارسا در 46 بازی فصل گذشته به ثمر رساند. با احتساب هشت گل فصل جاری، او 41 گل در 63 بازی برای بارسا زده و متوسط گلزنی او 0.65 در هر بازی است.

اسپورت با انتشار این آمار نوشته است که در تاریخ بارسا تنها رونالدو برزیلی، لیونل مسی و لوئیس سوارز متوسط گلزنی بهتری دارند. رونالدو در فصل 97-1996 متوسط گلزنی 0.96 را ثبت کرد که یک رکورد است. او در 49 بازی 47 گل زده بود. لیونل مسی در 778 بازی رسمی برای بارسا 672 گل زد (متوسط 0.86) و سوارز نیز در 283 بازی زننده 195 گل بود (متوسط 0.69).

حتی متوسط گلزنی ستاره هایی چون مارادونا، روماریو، کلایورت، سامی اتوئو، داوید ویا، زلاتان و تیری آنری نیز پایین‌تر از لواندوفسکی است. او تا پایان فصل می تواند رکورد خودش را بهبود نیز ببخشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *