بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تداوم عملکرد درخشان رامین در سپاهان + عکس

رامین رضائیان بهترین بازیکن سپاهان در جدال با الاتحاد

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ | ۱۵:۲۰
سپاهان ؛ رامین رضائیان بهترین بازیکن سپاهان در جدال با الاتحاد

روزهای خوش رامین رضائیان در ترکیب سپاهان ادامه دارد و این بازیکن بار دیگر بهترین بازیکن تیمش بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سپاهان مصاف با الاتحاد را با شکست دو بر یک پشت سر گذاشت، اما شاگردان مورایس نمایش قابل قبولی در طول مسابقه داشتند و اگر کمی حواس‌جمع‌تر در طول 90 دقیقه بازی می‌کردند، حتی می‌توانستند با شکست الاتحاد با صدرنشینی به ایران برگردند.

یکی از بازیکنانی که تاثیر به‌سزایی در رقم خوردن این عملکرد داشت، رامین رضائیان بود. رضائیان که این روزها در فرم بسیار خوبی به‌سر می‌برد، در ۱۱ بازی قبلی لیگ، آسیا و تیم ملی که در ترکیب اصلی حضور داشته روی ۱۲ گل تاثیرگذار بوده و در مصاف با الاتحاد هم تک گل تیمش را به ثمر رساند.

رضائیان حالا در لیگ قهرمانان آسیا با 4 مرتبه گلزنی ( 3 گل در بازی رفت و برگشت مقابل آلمالیق و یک گل مقابل الاتحاد) بهترین گلزن رقابت‌ها به شمار می‌رود و البته اگر فرشاد احمدزاده در بازی مقابل نیروی هوایی اجازه می‌داد، حالا رامین 5 گله بود و شانس بیشتری برای کسب عنوان بهترین گلزن مسابقات داشت که در حال حاضر در اختیار تالیسکا و گریژان دو مهاجم تیم‌های النصر و شاندونگ با 6 گل است. البته که محمدرضا آزادی هم توانسته در این فصل از رقابت‌ها برای نساجی ۴ گل بزند، اما تیم او از دور مسابقات کنار رفت و دیگر شانس افزایش تعداد گل برای این بازیکن در بازی‌های آتی وجود ندارد.

سپاهان ؛ رامین رضائیان بهترین بازیکن سپاهان در جدال با الاتحاد سپاهان ؛ رامین رضائیان بهترین بازیکن سپاهان در جدال با الاتحاد سپاهان ؛ رامین رضائیان بهترین بازیکن سپاهان در جدال با الاتحاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *