بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

نتیجه ای که سپاهان را نجات می دهد + عکس

اهمیت پیروزی 9 بر صفر سپاهان برابر آلمالیق در لیگ قهرمانان آسیا

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ | ۷:۴۴
سپاهان ؛ اهمیت پیروزی 9 بر صفر سپاهان برابر آلمالیق در لیگ قهرمانان آسیا

اگر سپاهان با یک پیروزی خفیف از مصاف برگشت برابر آلمالیق بیرون می‌آمد، حالا شرایط بسیار بدی داشت و شانس صعودش بسیار کم بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دور برگشت رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با وجود حکم سنگینی که کنفدراسیون فوتبال آسیا علیه سپاهان نماینده ایران صادر کرده بود، با یک پیروزی غیرمنتظره همراه شد.

آلمالیق برای جبران 3 شکست دور رفت به تهران آمده بود، اما وقتی سوت پایان مسابقه به صدا درآمد با 9 گل بازی را مقابل شاگردان مورایس واگذار کرده بود و با این پیروزی طلایی‌پوشان دیار زاینده‌رود پاسخ محکمی هم به حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا دادند.

سپاهان ؛ اهمیت پیروزی 9 بر صفر سپاهان برابر آلمالیق در لیگ قهرمانان آسیا
این پیروزی گل در آن مقطع اگرچه زیاد به آن پرداخته شد و بهترین پیروزی یک تیم ایرانی در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌رود، اما حالا که کار در پایان بازی ششم به گل شماری کشیده، بیشتر می‌توان به ارزش این گل پی برد.

سپاهان با شکست مقابل الاتحاد 10 امتیازی باقی ماند تا همچنان صعودش قطعی نباشد، اما برای اینکه شاگردان مورایس از صعود بازبمانند، پرسپولیس باید برنده مسابقه برابر الدحیل با هر نتیجه‌ای باشد و از سوی دیگر پاختاکور هم مقابل الحیفا 8 گل بزند.

در واقع پاختاکور 7 امتیازی که تفاضل گل 8+ دارد، باید برای رسیدن به سپاهان علاوه بر شکست الحیفا، تفاضل گل خود را هم بهبود ببخشد و این اتفاقی است که احتمال رقم خوردنش چیزی نزدیک به صفر است و حالا است که سپاهانی‌ها و علاقمندان به فوتبال بیشتر به ارزش آن برد پر گل در ورزشگاه آزادی پی می‌برند و به آن می‌بالند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *