بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عصبانیت شدید مگوایر از انتقادات

دفاع هری مگوایر از رشفورد در برابر انتقاد ها

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ | ۱۳:۱۹
منچستریونایتد ؛ دفاع هری مگوایر از رشفورد در برابر انتقاد ها

هری مگوایر، مدافع منچستریونایتد، از مارکوس رشفورد در برابر انتقادها دفاع کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

منچستریونایتد شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس برابر نیوکسل قرار گرفت و با نتیجه 0-1 مقابل این تیم شکست خورد.

شاگردان اریک تن‌هاخ در چند هفته اخیر بار دیگر نتایج ضعیفی را در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا به دست آورده‌اند که باعث شده انتقادها از آنها روز به روز افزایش پیدا کند و تلاش بازیکنان این تیم برای خروج از این بحران هم جواب نداده است.

یکی از بازیکنانی که افت فاحش او از عوامل ناکامی یونایتد در این فصل بوده، رشفورد است که نتوانسته انتظارات را به هیچ وجه برآورده کند و هیچ اثری از درخششی که فصل گذشته در اولدترافورد به نمایش گذاشته بود در این فصل به چشم نمی‌خورد.

نمایشی که او در بازی برابر نیوکسل ارائه کرد هم باعث شد که بار دیگر هدف حمله منتقدان و هواداران عصبانی قرار بگیرد اما مگوایر تصمیم گرفت از این ستاره تیمش دفاع کند.

این مدافع انگلیسی پس از پایان این بازی در گفتگو با TNT Sports اظهار داشت:

« مارکوس فصل گذشته روزهایی باورنکردنی را سپری کرد. این فصل شرایط برای او خوب پیش نرفته و نتوانسته به شرایطی که دوست داشته است برسد.

او به سختی در حال تلاش است تا بتواند بار دیگر این درخشش را تکرار کند. همه در رختکن به خوبی از این موضوع با خبر هستند و این فشارها فایده خاصی ندارد چون ما می‌دانیم که او چه احساسی در این باره دارد.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *