بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

صحبت های تکراری تن هاخ پس از یک باخت دیگر در منچستریونایتد

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد : باید به مسیرمان ادامه بدهیم

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ | ۱۳:۲۴
منچستریونایتد ؛ اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد : باید به مسیرمان ادامه بدهیم

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید نیوکسل با شایستگی برابر این تیم به پیروزی رسیده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

منچستریونایتد شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس روبه‌روی نیوکسل به میدان رفت و در نهایت با یک گل برابر این تیم شکست خورد.

شیاطین سرخ در چند هفته اخیر نتایج نه چندان خوبی کسب کردند که باعث شده انتقادها و فشارها روی کادر فنی و بازیکنان این تیم به اوج برسد و آن‌ها روزهای سختی را در طول این مدت سپری کرده‌اند.

تن‌هاخ پس از پایان این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت:

«نیمه اول خیلی سختی داشتیم. از این که توانسته بودیم 0-0 مساوی کنیم راضی بودیم و باید سعی می‌کردیم در جریان بازی بمانیم. در دقایق پایانی بازی هم سعی کردیم بازگشت خوبی به بازی داشته باشیم، این تلاشی است که باید در تمام طول بازی نشان دهیم.

من فردا درباره این موضوع با تیمم حرف خواهم زد. باید از عملکرد نیوکسل تمجید کرد چون خیلی خوب کار کردند. ما درباره این موضوع حرف خواهیم زد و پس از آن به بازی روز چهارشنبه فکر می‌کنیم. ما توانستیم در بازی بمانیم و در لحظات پایانی هم شانس گلزنی داشتیم که آفساید شد اما باید بگویم که نیوکسل واقعا شایسته پیروزی در این بازی بود.

این تیم در حال تلاش است. ما این موضوع را پس از بازی برابر منچسترسیتی دیدیم. شکست بدی داشتیم اما توانستیم منسجم بمانیم، برنامه‌ای که در زمین داشتیم را فراموش نکنیم و همچنان به مسیرمان ادامه دهیم و این موضوع مهمی برای ما است، چیزی که باید در دیگر دیدارها هم همچنان به کار بگیریم و این شکست نباید ما را از این موضوع دور کند.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *