بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حساب ویژه اسطوره پرسپولیس روی دو ستاره جذاب سرخ ها + عکس

سهراب انتظاری : مهدی ترابی و شهاب زاهدی برگ برنده پرسپولیس مقابل الدحیل قطر هستند

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ | ۱۱:۰۰
سهراب انتظاری پیشکسوت پرسپولیس درباره این تیم صحبت کرد

سهراب انتظاری پیشکسوت پرسپولیس گفت : پیشگویی سخت است اما خیلی دوست دارم که مهدی ترابی دوباره پایش به گلزنی باز شود و احساسم این است که شهاب هم گل خواهد زد تا به وضعیت خودش و تیمش سر و سامان بدهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سهراب انتظاری، پیشکسوت پرسپولیس روی قدرت خط حمله این تیم مقابل الدحیل حساب کرده است.

 در رابطه با بازی پرسپولیس مقابل الدحیل چه صحبتی دارید؟

بازی با الدحیل دیداری حیاتی برای سرخپوشان محسوب می‌شود چون صعود پرسپولیس در گرو این بازی و برد آن قرار دارد. من شخصاً به پیروزی مقابل الدحیل خیلی امیدوارم و معتقدم ما این تیم خوب را در زمین خودش شکست دادیم، بنا بر این می‌توانیم با روحیه عالی و بالایی که از حضور هواداران‌مان کسب می‌کنیم تیم الدحیل را در ورزشگاه آزادی با برنامه کادر فنی‌مان شکست دهیم. در این بین نقش هواداران‌مان خیلی مهم است و مسئولان هم باید همکاری لازم را داشته باشند که تا جایی که ظرفیت ورزشگاه آزادی اجازه می‌دهد هوادار به ورزشگاه بیاید تا ان‌شاءالله با شور و انرژی مثبتی که آنها به تیم‌مان می‌دهند ابتدا خیال‌مان را از بابت برد آسوده سازیم و سپس به گونه‌ای کار کنیم که به تفاضل گل هم در اولویت بعدی در نتیجه‌گیری‌مان نگاه جدی داشته باشیم.

 تیم الدحیل ستاره‌هایی مانند کوتینیو و چند ستاره دیگر را در اختیار دارد، با وجود این فکر می‌کنید قادر به مهار آنها هستیم؟

در ابتدا باید بگویم ما به هیچ‌وجه نباید تیم الدحیل را دست‌کم بگیریم و در باد پیروزی قبلی‌مان مقابل الدحیل بخوابیم چون در این صورت اشتباهی بزرگ را مرتکب شده‌ایم. الدحیل شانسی برای صعود ندارد از این رو در بازی آخر به نوعی دنبال این است که نمایشی خوب داشته باشد و حداقل برای آبروی باشگاه خودش و هوادارانش هم که شده نتیجه‌ای خوب کسب کند، به همین دلیل ما نباید چنین تیم‌هایی که چیزی برای از دست دادن ندارند را دست‌کم بگیریم چون چنین تیم‌هایی بدون فشار روانی و هر‌گونه استرسی به دنبال بهترین بازی و کیفیت ممکن هستند، از این رو علاوه بر اینکه ستاره‌های این تیم را جدی می‌گیریم باید به لحاظ تیمی هم با حداکثر توان مقابل الدحیل بازی کنیم.

 انتقادات از پرسپولیس این بود که با تعداد مهاجمان کم و روشی محتاط مقابل حریفان بازی کرده اما برای بازی با الدحیل که چاره‌ای جز به کار گرفتن روش تهاجمی نداریم؟

قطعاً با روش هجومی مقابل الدحیل بازی خواهیم کرد اما بی‌محابا حمله کردن هم خطرناک خواهد بود چون ممکن است غافلگیر شویم. زدن گل زودهنگام به لحاظ روانی خیلی به ما کمک می‌کند و پس  از اینکه به این مهم رسیدیم با خیال آسوده‌تر دنبال زدن گل‌های بعدی‌مان باشیم.

 معتقدید که حتماً باید با دو مهاجم مقابل الدحیل بازی کنیم؟

این مسأله به نظر سرمربی تیم بستگی دارد اما حتماً استفاده از عمری و شهاب در کنار هم بهترین ترکیب در شرایط حاضر برای خط حمله پرسپولیس است.

 اما این داشته‌ها در خط حمله به نظر اصلاً کافی نیست!

به هر حال داشته‌های ما همین است و باید با همین داشته‌ها فعلاً جلو برویم و در این اندیشه باشیم که در نیم فصل خط حمله خودمان را تقویت کنیم. با همین داشته‌های‌مان فعلاً باید پیش برویم اما برای خط حمله حتماً باید یک مهاجم خوب و ششدانگ جذب کنیم. در این بین اگر مهاجم خارجی درجه یک باشد که بهتر است اما اگر قرار است مهاجمانی مانند پریرا بگیریم حتماً اگر مهاجمان داخلی خوب را به خدمت بگیریم بهتر است. در این بین من شنیدم بحث حضور آزادی در پرسپولیس مطرح شده که شخصاً این بازیکن را مهاجم خوبی می‌دانم و اصلاً اگر قرار است امثال نبیل را به خدمت بگیریم حتماً گرفتن مهاجم داخلی بهتر است. در این رابطه من نقد دیگری هم دارم و معتقدم ما به جای اینکه 500 هزار دلار هزینه استخدام نبیل را بدهیم بهتر بود عیسی و عبدی را در پرسپولیس حفظ می‌کردیم تا در حال حاضر تیمی که همیشه هجومی‌ترین تیم ایران بوده از لحاط مهاجم به مشکل نخورد. تیمی که از قدیم مهاجمانی مانند ایرانپاک و بهزادی و دایی و پیوس و خیلی از مهاجمان دیگر را داشته حالا نباید با این شرایط به لحاظ مهاجم مواجه می‌شد.

 چه توصیه‌ای به یحیی دارید چون اگر پرسپولیس صعود نکند این مسأله ممکن است پرسپولیس را حتی برای بازی‌های داخلی و لیگ برتر هم با مشکل مواجه سازد؟

توصیه‌ای به سر‌مربی پرسپولیس ندارم چون ایشان هم به مسائل آشناست و به همه مسائل به خوبی اشراف دارد و البته این مسأله هم که گفتید وجود دارد که خدایی نا‌کرده در صورت صعود نکردن پرسپولیس ممکن است با افت مواجه شود و وارد بحران شود اما بازیکنان ما اصلاً نباید به روی منفی قضیه فکر کنند و به گونه‌ای قدرتمند بازی کنند که برنده شوند و ان‌شاءالله جشن صعود را با هواداران برگزار کنند. به نظرم پرسپولیس اگر مانند بازی رفت مقابل الدحیل و بازی برگشت مقابل النصر به لحاظ بازی و موقعیت ساختن بازی کند حتماً برنده دیدار روز سه‌شنبه خواهد بود.

 آقای سهراب انتظاری در رابطه با نتیجه چه پیش‌بینی دارید؟

پیشگویی سخت است اما خیلی دوست دارم که مهدی ترابی دوباره پایش به گلزنی باز شود و احساسم این است که شهاب هم گل خواهد زد تا به وضعیت خودش و تیمش سر و سامان بدهد.

پرسپولیس چند بازی است که برنده نشده به همین دلیل برد مقابل الدحیل برای ادامه راه سرخپوشان یک ضرورت به نظر می‌رسد!

حتماً همینطور است که می‌گویید چون باید الدحیل را ببریم تا این چالش پیروز نشدن در بازی‌های اخیرمان را هم سپری سازیم و به نوعی نفس راحتی بکشیم.

سهراب انتظاری پیشکسوت پرسپولیس درباره این تیم صحبت کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *