بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش عجیب اسطوره استقلال به شرایط آبی ها + جزئیات

حسن روشن : سخت است اما بازی‌ های استقلال را نگاه نمی‌ کنم

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ | ۱۰:۴۶
حسن روشن پیشکسوت استقلال درباره این تیم صحبت کرد

حسن روشن پیشکسوت استقلال گفت : من و اکثر قدیمی‌ها بیرون از استقلال هستیم با اینکه خیلی سخت است، اما بازی‌های استقلال را هم نگاه نمی‌کنم و همچنین در مورد مسائل تیم حرفی ندارم. امیدوارم تیم‌مان قهرمان شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حسن روشن پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که آیا هم اکنون اوضاع و احوال پیشکسوتان فوتبال ایران خوب است، اظهار داشت:

وضعیت پیشکسوتان در حال خوب شدن است، چون کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان برای شرایط کنونی قدیمی‌های ورزش و فوتبال ایران اهمیت زیادی قائل است. در مراسم‌هایی که حتی تعداد پیشکسوتان فوتبال کم بوده، حضور یافته و با آنها دیدار و گفت‌وگو داشته است. این قدر که هاشمی انسان خوبی است، ما پیشکسوتان او را روی چشم‌مان می‌گذاریم و از ته دل دوستش داریم.

وی در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال استقلال تصریح کرد:

امسال یک دوره کوتاه با باشگاه استقلال همکاری داشتم و سپس به همراه چند پیشکسوت استقلال یک آشتی‌کنان بین مدیرعامل و سرمربی تیم گذاشتیم. سپس خطیر برای قبول چند مسئولیت با من صحبت کرد تا سازمان فوتبال در اختیار پیشکسوتان باشد. سعی کردیم تا کمیته فنی درست کنیم برای تیم اصلی‌مان، آکادمی را تقویت کنیم تا فوتبال مدرن داشته باشیم، اما پیشنهاد دادیم؛ سرپرست تیم فوتبال استقلال تغییر کند، اما مدیرعامل باشگاه گفت که سامره یکی از بهترین رفقایم است و باید در این پست باشد. من هم به او گفتم اگر اینطور است، از رفقای دیگر و فامیل‌های‌شان هم در باشگاه استقلال استفاده کند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال ادامه داد:

من و اکثر قدیمی‌ها بیرون از استقلال هستیم. با اینکه خیلی سخت است، اما بازی‌های استقلال را هم نگاه نمی‌کنم و همچنین در مورد مسائل تیم حرفی ندارم. امیدوارم تیم‌مان قهرمان شود.

کارشناس فوتبال با اشاره به اشکالات اساسی در تیم ملی بزرگسالان، یادآور شد:

به نظرم این نسلی که هم اکنون در تیم ملی هستند، شرکت در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا آخرین تورنمنت‌شان خواهد بود. ضمناً باید یک نگاه ویژه هم وجود داشته باشد که چند بازیکن باتجربه در تیم ملی بمانند و در چند سال آینده به تیم کمک کنند. همچنین معتقدم به غیر از مسئله سن و سال بالای ملی‌پوشان، عیب و ایرادی که در تیم ملی ایران وجود دارد این است که لژیونرها در چند کشور و لیگ مختلف بازی می‌کنند و رسیدن به هماهنگی تاکتیکی بسیار سخت است. چون ملی‌پوشان‌مان نمی‌توانند اردوهای بلندمدت داشته باشند.

روشن در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی ایران می‌تواند قهرمان رقابت‌های جام ملت‌های آسیا شود، خاطرنشان کرد:

اکثر بازیکنان‌مان لژیونر هستند و اگر در حد و اندازه‌های خودشان فوتبال بازی کنند، تیم بدی نداریم و می‌توانیم بین سه تیم برتر جام ملت‌های آسیا قرار داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *