بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ادعای جدید ؛ صلاح در لیورپول خوشحال نیست

جو کول، ستاره سابق چلسی : صلاح گل کلاس جهانی می زند و خوشحالی خاصی نمی کند

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ | ۲۰:۵۸
صلاح ؛ جو کول : صلاح گل کلاس جهانی می زند و خوشحالی خاصی نمی کند

جو کول، ستاره سابق چلسی، می‌گوید محمد صلاح احساسات خود را در مورد لیوپول شفاف منتقل نمی‌کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در طول تابستان، صلاح مورد توجه الاتحاد، قهرمان لیگ برتر عربستان قرار داشت. تیم عربستانی یک پیشنهاد شفاهی در روز ماقبل آخر پنجره نقل و انتقالات به ارزش 150 میلیون پوند به لیورپول داد، اما قرمزها به سرعت آن را رد کردند.

از قرارداد صلاح با لیورپول 18 ماه باقی مانده است و کیفیت ستاره مصری برای این تیم روز به روز بیشتر می شود. به نظر می رسد که این ستاره به دنبال افتخارات شخصی بیشتر و تاثیرگذاری بیشتری در تیمش قرار دارد. او در نقش کاپیتان برای تیمش در پیروزی 4-0 مقابل لاسک عالی عمل کرد. پنالتی او در بازی مقابل لاسک نود و نهمین گل او در لیورپول پس از انتقالش از آ اس رم در سال 2017 بود و حالا او برای سیصدمین بازی خود برای تیم در روز یکشنبه مقابل فولام آماده است.

کول که برای “تی ان تی اسپورت” بازی لیورپول مقابل تیم اتریشی را پوشش می داد، ادعا کرد که خوشحال بودن یا نبودن صلاح در رفتارش مشخص نیست و نمی توان گفت که برنامه های او برای ژانویه پیشرو چیست. هافبک سابق چلسی گفت:

“او مثل یک بازیکن پوکر است، اینطور نیست؟ شما نمی دانید که خوشحال است یا خیر. او گل کلاس جهانی می زند و خوشحالی خاصی نمی کند. اجازه نمی دهد که دستش رو بشود. زمان برای او دارد سپری می شود و تا همین جای کار هم برای لیورپول یک بازیکن تاریخ ساز بوده است.

او باید تصمیم بگیرد که آیا واقعا می خواهد در این تیم بماند و تاریخ این تیم را مال خود کند؟ او می تواند با وضعیت آمادگی جسمانی اش تا 7 سال دیگر هم بازی کند و تسلیم نشود.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *