بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پاسخ منفی قاطع ستاره یوونتوس به آرسنال و چلسی

دوشان ولاهوویچ : هرگز به جدایی از یوونتوس فکر نکردم

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ | ۱۴:۵۷
ولاهوویچ ؛ دوشان ولاهوویچ : هرگز به جدایی از یوونتوس فکر نکردم

دوشان ولاهوویچ، ستاره صربستانی یوونتوس، قصد ندارد به این زودی از این باشگاه جدا شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ولاهوویچ از زمان پیوستنش به یوونتوس مورد توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی قرار داشت و شایعات بسیاری در طول این مدت درباره جدایی او به گوش رسیده است.

این شایعات در طول پنجره نقل و انتقالات تابستانی بسیار جدی شد و حتی مذاکراتی هم با مدیران یوونتوس که گفته می‌شد آماده هستند در صورت دریافت پیشنهاد خوب با جدایی این بازیکن موافقت کنند صورت گرفت.

اما مبلغ مدنظر آنها برای فروش این ستاره صربستانی نزدیک به 80 میلیون یورو بود و همین موضوع باعث شد که هیچ باشگاهی در نهایت برای به خدمت گرفتنش با یووه به توافق نرسد و او این فصل هم در تورین ماندگار شد.

در روزهای اخیر شایعاتی درباره علاقه جدی آرسنال و چلسی به ولاهوویچ منتشر شده است اما به نظر می‌رسد که او فعلا تصمیمی برای ترک این باشگاه ندارد و در یوونتوس احساس خوبی دارد.

او در گفتگو با گاتزتا دلو اسپورت درباره این شایعات اظهار داشت:

«من در یوونتوس احساس می‌کنم در خانه هستم و هرگز به جدایی فکر نکردم. از این که برای یوونتوس بازی می‌کنم خیلی خوشحالم. هنوز دو سال و نیم از قراردادم در یووه باقی مانده است. ما عجله‌ای نداریم اما مدیران باشگاه و مدیر برنامه من از همین حالا در حال صحبت هستند.»

ولاهوویچ در پاسخ به سوالی درباره پیشنهادش از عربستان سعودی گفت: «من برای یکی از بزرگترین و مهم‌ترین باشگاه‌های دنیا بازی می‌کنم. به این موضوع افتخار می‌کنم و در حال حاضر خودم را فقط در همین تیم می‌بینم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *