بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مصدومیت سه ماهه ستاره بدشانس بارسلونا

مصدومیت سه ماهه آنسو فاتی بازیکن قرضی بارسلونا در برایتون

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ | ۱۴:۳۶
فاتی ؛ مصدومیت سه ماهه آنسو فاتی بازیکن قرضی بارسلونا در برایتون

آنسو فاتی، ستاره اسپانیایی برایتون، به دلیل مصدومیت سه ماه از میادین دور خواهد بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بسیاری از هواداران و حتی مدیران بارسلونا لقب جانشین مسی را به فاتی داده بودند، اما این بازیکن به هیچ وجه نتوانست انتظارات را برآورده کند و به همین دلیل به صورت قرضی از این باشگاه جدا شد.

او به برایتون پیوست تا تجربه بازی در لیگ برتر انگلیس را به دست آورد و شاید با بهبود شرایطش بتواند بار دیگر به بارسا برگردد، اما به نظر می‌رسد که مشکل مصدومیت قرار نیست دست از سر این بازیکن بردارد.

این ستاره سابق بارسلونا در جریان بازی برایتون برابر ناتینگام فارست مصدوم شد و زمین بازی را در دقیقه بیستم ترک کرد تا نگرانی هواداران و کادر فنی این تیم را از وضعیتش به همراه داشته باشد.

حالا روزنامه اسپانیایی موندو دپورتیوو خبر داده که مصدومیت فاتی جدی است و این بازیکن قادر نخواهد بود که حداقل تا سه ماه آینده بار دیگر در ترکیب برایتون به میدان برود. دی زربی هم پیش از این دوری طولانی مدت او را تایید کرده بود.

این خبر هنوز به صورت رسمی از سوی باشگاه برایتون تایید نشده و مشکل اصلی این بازیکن مشخص نیست، اما این خبر تلخی برای او خواهد بود که سعی داشت با درخشش در ترکیب برایتون بار دیگر جایگاهش را در بارسا پس بگیرد، اما چنین اتفاقی با این وضعیت بعید به نظر می‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *