بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش خاص اسطوره استقلال به دیدار مقابل فولاد خوزستان + عکس

مهدی امیرآبادی : دیدار مقابل فولاد خوزستان اهمیت زیادی دارد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ | ۸:۳۰
مهدی امیرآبادی پیشکسوت استقلال درباره این تیم صحبت کرد

مهدی امیرآبادی پیشکسوت استقلال گفت : استقلال باید به فکر بازی با فولاد خوزستان باشد این بازی اصلا آسان نیست اما استقلال این توانایی را دارد تا با کسب برتری و سه امتیاز، صدرنشینی را ادامه دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی امیرآبادی پیشکسوت استقلال با اشاره به تساوی شاگردان جواد نکونام مقابل ذوب‌آهن اصفهان، اظهار داشت:

استقلال در روزی که شایسته پیروزی بود، با یک اتفاق دروازه خود را باز شده دید و کار به تساوی کشیده شد. هرچند تساوی در اصفهان نتیجه بدی نیست، اما استقلال شایسته برتری بود.

وی افزود:

استقلال تا اینجای فصل بهترین نتایج را در لیگ برتر کسب کرده است. جواد نکونام و شاگردانش شایسته تقدیر هستند و امیدوارم این روند را ادامه داده و در نهایت اتفاق بزرگی را برای خود و هواداران رقم بزنند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد:

به عنوان یک پیشکسوت از برخی اتفاقات در استقلال لذت می‌برم. وقتی مشاهده می‌کنم بازیکنان و مربیان این تیم برای ثبت قرارداد همبازی یا مربی‌شان، رقم قردادشان را کاهش می‌دهند، متوجه می‌شوم در این تیم همدلی و اتحاد اهمیت فراوانی دارد.

امیرآبادی خصوص حواشی رخ داده در پایان دیدار استقلال و ذوب‌آهن، بیان کرد:

این اتفاقات به خاطر رفتار تصوربردار بود که اصول حرفه‌ای را رعایت نکرد. وقتی یک نفر در طول ۹۰ دقیقه با موبایل یا دوربین خود روی اعصابتان راه برود، قطعا واکنش نشان می‌دهید. مربی در طول 90 دقیقه جریان بازی فشار روحی زیادی را تحمل می‌کند و استرس بالایی دارد و نباید تمرکز او در این شرایط بر هم بخورد.

بازیکن پیشین استقلال، گفت:

بازی با ذوب آهن تمام شده و استقلال باید به فکر بازی با فولاد خوزستان باشد. این بازی اصلا آسان نیست اما استقلال این توانایی را دارد تا با کسب برتری و سه امتیاز، صدرنشینی را ادامه دهد. این مسابقه پیش از دربی است و غلبه بر فولاد باعث خواهد شد تا آبی‌ها با روحیه‌ دو چندانی روبه‌روی رقیب سنتی خود قرار بگیرند.

مهدی امیرآبادی پیشکسوت استقلال درباره این تیم صحبت کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *