بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آینده روشن پرسپولیس با استعداد های فراوان

سید قاسم موسوی مدیر تیم جوانان پرسپولیس : در رده سنی امید و نوجوانان صدرنشین هستیم

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ | ۲۰:۲۵
پرسپولیس ؛ موسوی : در رده سنی امید و نوجوانان صدرنشین هستیم

مدیر تیم جوانان پرسپولیس مدعی است توجه به بازیکنان جوان و استعدادها در رده پایه، اتفاق مثبتی در مسیر آینده این باشگاه خواهد بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سیدقاسم موسوی مدیر تیم فوتبال جوانان باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت رده پایه این تیم اینطور توضیح داد:

باتوجه به اهمیت فوتبال در رده سنی مختلف باشگاه پرسپولیس با مدیریت بسیار خوب محسن خلیلی و حمایت‌های آقای درویش شرایط بسیار خوبی را به وجود آورده است تا ظرف سه، چهار سال آینده با تغذیه از دست پرورده‌های مربیان آکادمی نیاز به بازیکنان جوان خارج از کادر باشگاه نداشته باشند.

موسوی با تمجید از یحیی گل‌محمدی در خصوص اعتماد به بازیکنان جوان این باشگاه گفت:

در حال حاضر پنج بازیکن تیم امید در بزرگسالان پرسپولیس بازی می‌کنند، چهار بازیکن جوان در تمرینات بزرگسالان حضور دارند و بازیکنی مانند میلاد سورگی که در بازی قبلی ده دقیقه به میدان آمده بودند پشتوانه‌هایی برای پرسپولیس محسوب می‌شوند و کنار آن‌ها جوانانی مانند علیرضا بابایی و علیرضا محمودی را داریم که فعلا مصدوم هستند که در آینده از آن‌ها فراوان خواهید شنید. آینده نگری خوبی در باشگاه پرسپولیس به وجود آمده و هم اکنون ما در رده سنی امید و نوجوانان صدرنشین هستیم و در بخش جوانان هم فاصله بسیار کمی با پیشتاز لیگ برتر داریم.

موسوی درباره روند انتخاب بازیکنان رده پایه این باشگاه اینطور توضیح داد:

ما برای تیم‌های ردهای سنی باشگاه 25 هزار بازیکن را از سراسر کشور استعدادیابی کرده‌ایم تا انتخابات ما در کمال صداقت و سلامت انجام پذیرد، می‌توانم ادعا کنم که باشگاه پرسپولیس از این بابت یک الگوی واقعی است.

مدیر تیم جوانان پرسپولیس درباره نیاز‌های جوانان تهرانی در فوتبال گفت:

خوشبختانه دکتر ماجدی خود در سطح ملی فوتبال بازی کرده است و همه مشکلات و موانع را می‌شناسد و مطمئن هستم که برای احیای فوتبال تهران برنامه‌ریزی وسیعی خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *