بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هشدار جدی اسطوره استقلال به امیر قلعه نویی

منصور رشیدی : امیر قلعه‌ نویی باید از همین حالا تغییرات را آغاز کند

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ | ۹:۰۰
منصور رشیدی پیشکسوت استقلال درباره این تیم صحبت کرد

منصور رشیدی پیشکسوت استقلال گفت :  امیر قلعه‌نویی باید حداقل از همین حالا پوست‌اندازی مختصری را در تیم ملی آغاز کند و ان‌شاءالله برنامه‌ریزی مدونی برای جوانگرایی اجرا شود تا ملی‌پوشان رده سنی مختلف فوتبال ایران به مراتب به تیم اصلی و بزرگسالان راه پیدا کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

منصور رشیدی پیشکسوت استقلال درباره برگزاری بیست‌ و ششمین دوره رقابت‌های فوتبال پیشکسوتان جام یونس شکوری اظهار داشت:

مسابقات جام یونس شکوری از روز سه‌شنبه (۷ آذر ماه) با برگزاری دیدار نمادین ملی‌پوشان دهه‌های ۴۰ و ۵۰ و ۶۰ افتتاح شد. البته این بازی نمادین هم بهانه‌ای بود تا فوتبالیست‌های قدیمی مملکت‌مان بعد از مدت‌ها در ورزشگاه خاطره‌انگیز امجدیه دور هم جمع شوند و دیداری را تازه کنند. همین اینکه همدیگر را می‌بینیم، بسیار خوشحال می‌شویم. از اعضا، عوامل برگزارکننده و دوستانی که ۲۶ سال این جام را اجرا می‌کنند و زحمت می‌کشند بسیار تشکر می‌کنم و از تمامی آن‌ها سپاسگزارم.

دروازه‌بان پیشین تیم ملی در مورد آخرین وضعیت فوتبال ایران در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ و قبل از حضور در جام ملت‌های آسیا عنوان کرد:

اوضاع و احوال تیم ملی بزرگسالان خوب است و در هفته‌های قبل ۲ بازی مقدماتی جام جهانی را انجام دادند که عملکردشان تا حدودی رضایت بخش بود. اما مسئله مهم تیم ملی کشورمان، سن تعداد زیادی از بازیکنان است که بالای ۳۰ سال است که چندان مطلوب نیست. با شرایط موجود این نفرات نمی‌توانند در رقابت‌های جام جهانی بعدی به میدان بروند.

وی ادامه داد:

 امیر قلعه‌نویی باید حداقل از همین حالا پوست‌اندازی مختصری را در تیم ملی آغاز کند و ان‌شاءالله برنامه‌ریزی مدونی برای جوانگرایی اجرا شود تا ملی‌پوشان رده سنی مختلف فوتبال ایران به مراتب به تیم اصلی و بزرگسالان راه پیدا کنند. ضمناً بازیکنان جوان زیادی در مسابقات لیگ برتر هستند که شایستگی زیادی دارند تا در بازی‌های مهم به بازی گرفته شوند.

رشیدی تصریح کرد:

چندین بازیکن خوب در تیم فوتبال زیر ۱۷ سال کشورمان در رقابت‌های جام جهانی نوجوانان خوش درخشیدند و نشان دادند می‌توانند آینده تیم ملی باشند. امیدوارم کادرفنی تیم ملی بزرگسالان از نفرات شایسته فوتبال ایران استفاده کند و بیشتر از سال‌های قبل به جوان‌ترها میدان بدهد تا آینده از بازیکنان خوب بی‌نیاز باشیم.

رشیدی درباره عملکرد دروازه‌بان‌های تیم ملی خاطرنشان کرد:

رقابت بین دروازه‌بانان لیگ برتری بسیار خوب است که مطمئناً باعث رشد و پیشرفت آن‌ها خواهد شد و در نهایت هم به فوتبال ملی کشورمان کمک خواهد کرد. سال ۱۳۹۱ سیدحسین حسینی و علیرضا بیرانوند را برای تیم فوتبال امید انتخاب کردم. حسینی را از شیراز و بیرانوند از امید‌های نفت به تیم امید ایران آوردم و ۴ سال با آن‌ها کار کردم. همان سال‌ها هم می‌دانستم این دو گلر آینده تیم ملی هستند. هم اکنون آن‌ها باتجربه و سن‌شان بالای ۳۰ سال است. پیام نیازمند هم دروازه‌بان جوانی است که می‌تواند جای آن‌ها را پر کند. همچنین گلر‌های زیادی در تیم‌های لیگ برتر داریم که اگر روی این نفرات هم کار شود، قطعاً می‌توانند دروازه تیم ملی ایران را برای سال‌های آینده بیمه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *