بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گل های بازی رئال مادرید – ناپولی لیگ قهرمانان اروپا + فیلم

رئال مادرید 4-2 ناپولی لیگ قهرمانان اروپا 2023/2024

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ | ۷:۲۲


رئال مادرید در دیدار پر گل با نتیجه چهار بر دو از سد ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا گذشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در گروه C رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، نبرد مهم رئال مادرید و ناپولی در اسپانیا با برتری 4 بر 2 تیم میزبان به پایان رسید.

ابتدا جووانی سیمئونه در دقیقه 9 برای ناپولی گلزنی کرد. در ادامه رئالی‌ها با گل‌های رودریگو در دقیقه 11 و جود بلینگام در دقیقه 22 گل‌ خورده را جبران کردند و پیش افتادند اما در آغاز نیمه دوم و در دقیقه 47، آندره آنگیسا گل دوم ناپولی را زد.

با این گل نماینده ایتالیا به کسب امتیاز از این بازی امیدوار شپد، اما نیکلاس پاز، بازیکن تعویضی رئالی‌ها در دقیقه 84 سومین گل را برای این تیم زد تا شب میهمان ایتالیایی را خراب کند و در آخر نیز خوسلو در دقیقه 4+90 تیرخلاص را به قلب تیم تحت هدایت والتر ماتزاری شلیک کرد.

با این نتیجه رئال مادرید که صعودش پیش از این مسجل شده بود، 15 امتیازی شد و سرگروهی‌اش را نیز قطعی کرد. ناپولی اما هنوز هم از شانس خوبی برای صعود برخوردار است. این تیم با هفت امتیاز در رده دوم باقی ماند و اکنون برای اینکه بتواند صعود کند، فقط یک امتیاز دیگر لازم دارد.

ناپولی در هفته پایانی میزبان براگاست، براگایی که در بازی همزمان مقابل یونیون برلین یک – یک مساوی کرد و اکنون با چهار امتیاز در رده سوم جدول گروه C قرار دارد. یونیون برلین دو امتیازی هم در جدول این گروه قعرنشین است.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *