بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

درخشش ادامه دار نوراللهی در لیگ امارات + عکس

احمد نوراللهی در تیم منتخب هفته هشتم لیگ امارات

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ | ۱۴:۳۱
امارات ؛ احمد نوراللهی در تیم منتخب هفته هشتم لیگ امارات

احمد نوراللهی ستاره تیم الوحده در جمع یازده بازیکن برتر هفته هشتم لیگ امارات حضور دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در هشتمین هفته از لیگ امارات، توجهات زیادی بر روی بازی الوحده و الامارات بود؛ رقابت خط هافبک عنابی پوشان الوحده با حضور احمد نوراللهی و در طرف مقابل الامارات با حضور دو ستاره اسپانیایی خود یعنی آندرس اینیستا و پاکو آلکاسر یک جدال مهم در فوتبال امارات بود که این بازی در آخر با پیروزی چهار بر یک الوحده همراه بود.

الوحده در این بازی روی دو گل از چهار گل تیمش امضای شخص نوراللهی را پیدا کرد؛ او در دقیقه ۴۶ با پاسی که به عمر خربین داد، زمینه ساز گل اول تیمش شد و پس از آن در دقیقه ۵۲ این بار خودش با ضربه‌ای زیبا زننده گل دوم تیمش بود.

نوراللهی روی گل سوم تیمش نیز اثر گذار بود تا در نهایت با آماری اعجاب انگیز از جمله ۹۷ درصد پاس صحیح از ۴۷ پاس، ۱۰۰ درصد پیروزی در ۴ دوئل و سه خلق موقعیت به عنوان بهترین بازیکن زمین شناخته شود و حتی نام او در ترکیب منتخب هفته هشتم این لیگ دیده می‌شود.

او که به تازگی به این تیم پیوسته همواره از ستارگان تاثیرگذار عنابی پوشان بوده و عملکرد فوق العاده‌اش حتی پس از انتقالش از شباب الاهلی به الوحده با افت همراه نبوده تا ستاره سابق پرسپولیس کیفیت بالای خود را در نزدیکی خلیج فارس هم ثابت کرده باشد.

امارات ؛ احمد نوراللهی در تیم منتخب هفته هشتم لیگ امارات

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *