بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گل ها و مهارت های برتر گزینه خرید چلسی از ناپولی + فیلم

گل ها و مهارت های برتر اوسیمن در ناپولی

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ | ۲۰:۲۲


چلسی به دنبال خرید اوسیمن از ناپولی است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

چلسی ویکتور اوسیمن بازیکن ناپولی را به عنوان هدف اصلی خود در فصل نقل و انتقالات زمستانی قرار داده است.

آبی ها نیاز مبرمی به مهاجمی دارند که بتواند به عنوان یک شماره ۹ در خط حمله تیم مائوریسیو پوچتینو گلزنی کند. فصل پرتلاطم آبی ها باعث شده این تیم به رده دهم جدول لیگ برتر انگلیس سقوط کند.

به گزارش تلگراف مدیران چلسی اوسیمن را در صدر فهرست بازیکنان مورد علاقه در فصل نقل و انتقالات قرار داده‌اند و این بازیکن احتمالاً مشتاق انتقال به استمفوردبریج است. با این حال، این بازیکن ۲۴ ساله دارای بند آزادسازی به ارزش ۱۰۰ میلیون پوند است که احتمال افزایش این قیمت در ژانویه وجود دارد.

این بدان معناست که چلسی ممکن است مجبور شود برای سومین بار متوالی رکورد نقل و انتقالات خود در لیگ برتر انگلیس را بشکند. بولی پیش از این یک بار دیگر در تابستان با پرداخت ۱۱۵ میلیون پوند برای مویزس کایسدو این رقم را جابجا کرده بود.

با این حال، گزینه ای برای جذب اوسیمن دارد و آن کالیدو کولیبالی است که می تواند در این مورد به باشگاه سابقش کمک کند.

کولیبالی ستاره الهلال دو سال را با این بازیکن نیجریه ای در ناپولی دوستی نزدیکی داشت و هنوز روابط نزدیکی با این بازیکن و همچنین مدیران چلسی دارد. اوسیمن پس از رساندن ناپولی به اولین قهرمانی خود در سری آ در ۳۳ سال گذشته با ۳۱ گل در ۳۹ بازی فصل گذشته، در ۱۱ بازی این فصل سری آ ۶ گل به ثمر رسانده است.

مالک چلسی باشگاه تاد بولی در ژانویه گذشته ۱۰۷ میلیون پوند برای جذب انزو فرناندز هزینه کرد.‌ چلسی به زودی کریستوفر انکونکو پس از بهبودی مصدومیت زانو به ترکیب اضافه خواهد کرد و این مهاجم چند پسته می تواند در ماه دسامبر قدرت هجومی مورد نیاز چلسی را در خط حمله تامین کند.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *