بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مهارت های ناب کایسدو خرید جدید چلسی + فیلم

عملکرد کایسدو خرید جدید چلسی از برایتون

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۱:۵۸


چلسی اعلام کرد کایسدو هافبک برایتون را با قراردادی رسمی به ارزش 135 میلیون یورو به خدمت گرفته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کایسدو، ستاره خط میانی برایتون، که انتقالش به چلسی یا لیورپول به یکی از جنجالی‌ترین نقل و انتقالات تابستانی تبدیل شده بود امروز رسما با امضای قراردادی 135 میلیون یورویی به چلسی پیوست.

چلسی ابتدا با کایسدو به توافق شخصی رسیده بود اما لیورپول در تلاش برای هایجک او با برایتون مذاکره کرد و رضایت باشگاه را با پیشنهادی 128 میلیون یورویی به دست آورد اما کایسدو به لیورپولی‌ها اطلاع داد که ترجیح می‌دهد راهی چلسی شود.

آخرین پیشنهاد چلسی دیشب به برایتون رسید و بعد از موافقت این باشگاه کایسدو امروز با حضور در دفتر چلسی قراردادش را امضا کرد.

این هافبک اکوادوری بعد از امضای قراردادش با چلسی گفت:

“وقتی چلسی با من تماس گرفت نیازی به فکر کردن نداشتم. برایم مثل روز روشن بود که دوست دارم بازیکن این تیم بشوم. پوشیدن پیراهن آبی چلسی برای من رویایی است که به واقعیت تبدیل شد و بی‌صبرانه منتظرم که با تیم آشنا شده و برای چلسی بازی کنم”.

وی در ادامه گفت:

“بچه که بودم ماکه‌له‌له و کانته الگوهای من بودند. از همان موقع هوادار چلسی بودم و بازی‌هایش را نگاه می‌کردم. از اینکه اینجا هستم خیلی خوشحالم. من امیدوار نیستم بلکه مطمئنم در این باشگاه بی‌نظیر جام‌های زیادی خواهیم برد و چلسی را به جایگاهی برمی‌گردانیم که شایستگی‌اش را دارد”

رسانه‌های انگلیسی می‌گویند این قرارداد به صورت 115 میلیون یورو بعلاوه 20 میلیون یورو پاداش تنظیم شده است. این پاداش‌ها بستگی به تعداد بازی‌های ستاره اکوادوری در چلسی خواهد داشت.

در قرارداد برایتون با چلسی بندی گنجانده شده که در صورت فروش کایسدو به باشگاهی ثالث درصدی از قرارداد آتی او به برایتون تعلق خواهد گرفت.

ارزش 135 میلیون یورویی قرارداد کایسدو به این معنی است که چلسی امسال برای دومین بار رکورد نقل و انتقالات انگلیس را شکسته است.

آبی‌های لندن در ماه ژانویه با خرید انزو فرناندز این رکورد را شکستند و حالا بار دیگر رکورد خودشان را با خرید ستاره اکوادوری ارتقا دادند.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *