بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ستاره منچستریونایتد در اندیشه جدایی از باشگاه

رافائل واران، مدافع فرانسوی منچستریونایتد به دنبال جدایی

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ | ۹:۲۵
واران، مدافع فرانسوی منچستریونایتد به دنبال جدایی

رافائل واران، مدافع فرانسوی منچستریونایتد، در فکر ترک این باشگاه است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

واران فصل گذشته به یکی از مهره‌های کلیدی و بازیکنان مورد اعتماد اریک تن‌هاخ در اولین فصل حضور این مربی روی نیمکت منچستریونایتد تبدیل شد.
او در کنار لیساندرو مارتینز زوج قدرتمندی را در قلب خط دفاعی این تیم تشکیل دادند و به یونایتد در قهرمانی جام اتحادیه و صعود به نیمه نهایی جام حذفی و همچنین کسب سهمیه لیگ قهرمانان کمک کرد.

اما مصدومیت این بازیکن در این فصل باعث شد که شرایط برای او تغییر کند. با این حال، انتظار داشت که پس از رفع مصدومیت و بازگشت به شرایط آرمانی بار دیگر به ترکیب اصلی این تیم برگردد.

این در حالی است که تن‌هاخ در چند بازی اخیر تصمیم گرفت به دلیل عملکرد خوب هری مگوایر همچنان از او در ترکیب اصلی تیمش استفاده کند و حالا روزنامه سان مدعی شده این اتفاق باعث ناراحتی واران شده است.

این ستاره فرانسوی به هیچ وجه انتظار نیمکت‌نشینی در اولدترافورد را نداشت و همین موضوع باعث شده که گزینه‌هایش برای جدایی از منچستریونایتد را بررسی کند و در فکر ترک این باشگاه باشد.

پیش از این گفته شده بود که بایرن مونیخ قصد دارد برای جذب او در پنجره نقل و انتقالات زمستانی اقدام کند اما واران ترجیح می‌دهد یونایتد را در پایان فصل ترک کند.
بعضی از منابع نزدک به این بازیکن خبر داده بودند که واران مایل است بازی در سری A ایتالیا را تجربه کند و شاید هم پیشنهادی وسوسه برانگیز از سوی باشگاه‌های عربستانی بتواند او را هم به لیگ این کشور ببرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *