بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مدیر عامل سپاهان و همان تشکر همیشگی + عکس

تشکر محمدرضا ساکت از تک تک بازیکنان و کادر سپاهان در پایان هر بازی

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۳ آذر ۱۴۰۲ | ۷:۴۰
سپاهان ؛ تشکر محمدرضا ساکت از تک تک بازیکنان و کادر سپاهان در پایان هر بازی

شاید به محمدرضا ساکت چندان نیاید، اما او در پایان همه بازی‌های سپاهان در راهرو یا رختکن از تک تک بازیکنان و کادر سپاهان تشکر می‌کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مدیرعامل سپاهان شب گذشته بعد از پیروزی دشوار سپاهان در اهواز از تک تک بازیکنان سپاهان قدردانی کرد که توانستند سه امتیاز را از بازی سخت مقابل استقلال خوزستان به دست بیاورند.

ساکت با همان کت و شلوار مشکی همیشگی با چهره عرق کرده و حرص خورده در راهرو منتظر بازیکن بود تا نفر به نفر آنها را در آغوش بگیرد و راهی رختکن کند. چیزی که چندان به این مدیر عامل غالبا عصا قورت داده نمی‌آید اما او که امسال تیم خوبی را برای سپاهان بسته، دوست دارد دوباره یک قهرمانی را در مدیریت طولانی‌اش در این باشگاه تجربه کند، علی‌رغم همه سختی‌هایی که در این راه متحمل شده است.

ساکت که یکی از باتجربه‌ترین مدیران فوتبال ایران به شمار می‌آید در بین بازیکنان بیش از همه با محمد کریمی، کاپیتان تیم، گرم گرفت و البته نحوه استقبال دابو ستاره بورکینافاسویی سپاهان نیز با او جالب بود. سپاهان حالا با این پیروزی با اعتماد بیشتری راهی دو بازی آسیایی خود خواهد شد.

هکتور کوپر، سرمربی نام آشنای آرژانتینی این عادت را داشت که پیش از هر مسابقه بازیکنان خود را تک تک راهی میدان می‌کرد و ساکت کار مشابه او را در انجام می‌دهد.

سپاهان ؛ تشکر محمدرضا ساکت از تک تک بازیکنان و کادر سپاهان در پایان هر بازی سپاهان ؛ تشکر محمدرضا ساکت از تک تک بازیکنان و کادر سپاهان در پایان هر بازی سپاهان ؛ تشکر محمدرضا ساکت از تک تک بازیکنان و کادر سپاهان در پایان هر بازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *