بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ترکیب تیم ملی فوتبال ایران مقابل مراکش لو رفت + عکس

ترکیب احتمالی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران مقابل مراکش

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ | ۱۲:۰۷
تیم ملی ؛ ترکیب احتمالی نوجوانان ایران مقابل مراکش مشخص شد

تیم نوجوانان ایران با بازیکنان آماده به دنبال ادامه شگفتی‌سازی در جام جهانی مقابل مراکش است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی نوجوانان ایران در مرحله گروهی جام جهانی زیر 17 سال پیروزی تاریخی سه بر دو مقابل برزیل و برتری پُر گل 5 بر صفر برابر نیو‌کالدونیا داشتند و در رقابت نزدیک با انگلیس هم در لحظات پایانی نتیجه را واگذار کردند تا در جایگاه سوم جدول گروه C قرار بگیرند و حریف مراکش در دیدار امروز شوند و به مصاف مراکش در دور حذفی بروند.

تیم فوتبال نوجوانان ایران از ساعت 15:30 امروز در ورزشگاه گلورا بونگ تومو شهر سورابایا، یکی از مسابقات مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی زیر 17 سال اندونزی را مقابل تیم مراکش، صدرنشین گروه A برگزار خواهد کرد و امیدوار به رقم زدن یک شگفتی دیگر و صعود است که پیش‌بینی می‌شود حسین عبدی نسبت به بازی قبل برابر نیو‌کالدونیا یک تغییر در ترکیب داشته باشد.

آرشا شکوری، دروازه‌بان ایران یکی از عوامل صعود به جام جهانی 2023 و جزء بهترین‌های تیم نوجوانان در این رقابت‌ها طی سه دیدار گذشته بوده که امروز هم حضورش مقابل مراکش قابل پیش‌بینی است.

قلب خط دفاعی ایران با حضور حسام نفری و عرفان درویش‌عالی (کاپیتان) درخشان بوده و علی‌رغم اینکه دو گل در هر دو بازی مقابل برزیل و انگلیس دریافت کردند، اما عملکردشان طوری بوده که شاید اگر نمایش مستحکم‌شان وجود نداشت، شاید نتایج عجیبی رقم می‌خورد و انتظار می‌رود با بازی موثر آن‌ها برابر مراکش، دوباره یک برد دیگر برای تیم نوجوانان ایران به‌دست بیاید.

بدون شک یکی از بهترین‌های تیم ایران در جام جهانی زیر 17 سال که چشم‌ها را به خود خیره کرده، نیما اندرز بوده که نمایش کم‌اشتباه و مطمئنی در سمت راست خط دفاعی داشته و در کنار مقاومت برابر ستاره‌های حریف، در فاز هجومی نیز موثر کار کرده و ارسال‌هایش خطرساز بوده است.

تنها تغییر تیم ملی نوجوانان ایران پس از دیدار مقابل برزیل و انگلیس، حضور علیرضا همایی‌فرد به جای ابوالفضل ذلیخایی در مسابقه با نیوکالدونیا بود و مدافع چپ پیکان به ترکیب رسید، اما بعید نیست حسین عبدی دوباره برابر مراکش این دو نفر را با هم جابه‌جا کند و به 11 نفر اصلی خود برگردد و از ذلیخایی بهره ببرد.

ابوالفضل زمانی و امیرمحمد رزاقی‌نیا، دو هافبک دفاعی تیم نوجوانان ایران هستند که در کنار نمایش موثر در میانه میدان با انتقال توپ از عقب به جلوی زمین و نمایش درخشان در هر سه دیدار گذشته، موفق به گلزنی هم شده‌اند. زمانی دروازه انگلیس را باز کرده و رزاقی‌نیا هم در بازی قبلی برابر نیوکالدونیا دبل کرد و جایزه بهترین بازیکن زمین را به خود اختصاص داد.

یعقوب براجعه هم جزء ستاره‌های تیم نوجوانان ایران در جام جهانی بوده که در پست وینگر راست، نخستین گل در این رقابت‌ها را هم مقابل برزیل به ثمر رساند و در هر سه دیدار قبلی درخشید و ماهان صادقی نیز با وجود عدم گلزنی و ثبت یک پاس گل، به‌عنوان وینگر چپ عالی کار کرده و اینکه حسین عبدی بازیکنی را غیر از این دو نفر در این پست‌ها به کار بگیرد، دور از انتظار است.

ابوالفضل موردی به‌عنوان هافبک هجومی در هر سه بازی گذشته تیم نوجوانان ایران به میدان رفته که گلزنی یا پاس گل نداشته، اما دوندگی، بازی‌سازی و خلق موقعیت او در این مدت چشم‌گیر بوده که بعید است از ترکیب دیدار با مراکش بیرون برود؛ هرچند ممکن است کسری طاهری با دو گلِ زده در جام جهانی جای او را بگیرد.

در رأس خط حمله نیز اسماعیل قلی‌زاده جایگاه ثابتی داشته و گل پیروزی مقابل برزیل را هم به ثمر رسانده، اما در دیدار با نیو‌کالدونیا بدشانس بود که این کار را انجام نداد و یک پنالتی هم از دست داد، اما بعید است حسین عبدی از نام او چشم‌پوشی کند و پیش‌بینی می‌شود دوباره مورد اعتماد قرار بگیرد و در بازی قبلی را برابر مراکش جبران کند.

تیم ملی نوجوانان ایران احتمالا امروز در دیدار مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی زیر 17 سال با این نفرات مقابل مراکش قرار خواهد گرفت:

آرشا شکوری، حسام نفری، عرفان درویش‌عالی، نیما اندرز، ابوالفضل ذلیخایی، ابوالفضل زمانی، امیرمحمد رزاق‌نیا، یعقوب براجعه، ماهان صادقی، ابوالفضل موردی و اسماعیل قلی‌زاده.

تیم ملی ؛ ترکیب احتمالی نوجوانان ایران مقابل مراکش مشخص شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *