بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سردار آزمون بار دیگر سوژه رسانه مطرح اروپایی شد

رسانه ورزشی 2duerighe ایتالیا : سردار آزمون بازیکنی که از سرزمین‌ های شرقی صفویان آمد و برای رم درخشید

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ | ۱۲:۵۵
سردار آزمون سوژه رسانه مطرح ایتالیایی شد

یک رسانه ایتالیایی در گزارشی به گلزنی سردار آزمون برای رم پرداخت و نوشت: وقتی همه منتظر درخشش قهرمان شناخته‌شده‌ای چون لوکاکوی بلژیکی بودند، نورها روی صحنه به سمت فرد دیگری رفت؛ بازیکنی که از سرزمین‌های شرقی صفویان می‌آمد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از سایت 2duerighe ایتالیا، یکشنبه‌ شب در ادامه هفته یازدهم رقابت‌های سری آ ایتالیا چند دیدار برگزار شد که در یکی از بازی‌ها رم در خانه به دیدار لچه رفت و در نهایت به برتری دو بر یک رسید. سردار آزمون از دقیقه ۷۳ برای جالوروسی به میدان رفت و توانست با ضربه سر زیبا در دقیقه نخست وقت‌های تلف‌شده بازی را به تساوی بکشاند و لوکاکو نیز زننده گل دوم تیمش بود.

درخشش سردار آزمون در این دیدار باعث شد تا رسانه‌های ایتالیایی به این بازیکن و فوتبال ایران بپردازند. در زیر گزارش یک رسانه ایتالیایی را می‌خوانیم:

ایران سرزمینی باستانی است که به شاعران، هنرمندان و متکلمان معروفش و کمتر یا حتی اصلاً به فوتبالش معروف است. ضربه سر زیبای آزمون باید در نگاه هواداران رم ظاهری کاملاً شاعرانه داشته باشد، این مهاجم ایرانی از سوی مورینیو برای زدن گل تساوی و در نهایت پیروزی مقابل لچه وارد زمین شد.

وقتی همه منتظر درخشش قهرمان شناخته‌شده‌ای چون لوکاکوی بلژیکی بودند، نورها روی صحنه به سمت فرد دیگری رفت؛ بازیکنی که از سرزمین‌های شرقی صفویان می‌آمد. وقتی لوکاکو در دقایق ابتدایی بازی ضربه پنالتی را از دست داد و لچه به گل رسید، این آزمون بود که در زمانی که به نظر می‌رسید همه چیز از دست رفته برای تیمش گلزنی کرد.

وقتی مسابقه تمام شده و تیم شکست‌خورده به نظر می‌رسد، مانند رمان شهرزاد، قهرمان شب‌های عربی، او آماده است تا داستان را طور دیگری تعریف کند؛ پایانی دیگر که به شکست ختم نمی‌شود و سرنوشت جالوروسی را تغییر می‌دهد.

او با ضربه سر غیر منتظره‌اش که وارد دروازه حریف شد، رم را به بازی برگرداند و در ادامه لوکاکو توانست هفته سختش را با زدن گل پیروزی‌بخش به دست فراموشی بسپرد. پایان زیبایی برای این بازی که مهاجم بلژیکی این بار قدر موقعیت را دانست و در دقیقه ۹۶ پیروزی جالوروسی را رقم زد. درست است که گل را لوکاکو زده است ولی این بار داستان اصلی درباره او نیست بلکه درباره مهاجم ایرانی است. راوی ایرانی هزار و یک شب که دل هواداران رم را جادو کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *