بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سنگ تمام ویژه اسطوره استقلال برای تیم جواد نکونام + عکس

بهتاش فریبا : اگر همدلی را بازیکنان استقلال تا پایان لیگ حفظ کنند گام مهمی را برای قهرمانی بر خواهند داشت

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۵
بهتاش فریبا پیشکسوت استقلال درباره این تیم صحبت کرد

بهتاش فریبا پیشکسوت استقلال گفت : من می‌خواهم از کار خوب کادر فنی و بازیکنان استقلال تشکر کنم، آنها معرفت به خرج دادند که قراردادشان را کم کردند و به نظرم اگر این همدلی را آبی‌ پوشان تا پایان لیگ حفظ کنند گام مهمی را برای قهرمانی بر خواهند داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بهتاش فریبا پیشکسوت استقلال درباره تساوی خارج از خانه استقلال مقابل شمس آذر اظهار داشت:

چند بازی شمس آذر را دیده بودم و می‌دانستم استقلال کار سختی در قزوین خواهد داشت و همین اتفاق هم افتاد. ویژگی شمس آذر این است که بازیکنان این تیم خوب می‌دوند و خیلی خوب هم پرس می‌کنند و همین موضوع کار را برای بازیکنان استقلال در هوای بارانی قزوین سخت کرده بود. بازیکنان استقلال، روی دو گلی که حریف زد خیلی سخت‌گیری نکردند و بازیکنان صاحب توپ به راحتی کار کردند.

وی راجع به اینکه با توجه به توقف استقلال در قزوین، پرسپولیس هم امتیاز از دست داد و شاگردان نکونام صدرنشین باقی ماندند، یادآور شد:

فوتبال ورزشی است که شما نمی‌توانید چیزی را پیش‌بینی کنید. در دو هفته گذشته سایر رقبا برای استقلال بازی کرده‌اند و اگر شاگردان نکونام شمس آذر را می‌بردند می‌توانستند حاشیه امنیت خوبی در صدر جدول ایجاد و اختلاف‌شان با پرسپولیس را بیشتر از گذشته کنند، اما این را هم باید در نظر بگیریم که همیشه نتایج به این شکل رقم نمی‌خورد و در هفته‌های آینده رقبا برای استقلال بازی نمی‌کنند و تیمِ نکونام باید بیشتر از این فرصت‌هایی که به دست می‌آورد، استفاده کند.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به اشتباهات داوری که در هفته‌های گذشته اتفاق افتاده است، تصریح کرد:

متأسفانه در چند هفته‌ای که بازی‌ها برگزار شده است داوری‌های خیلی بدی دیدیم. نمی‌توانیم بگوییم اشتباهات از روی عمد است، اما اینطور نیست که بگوییم در یک یا دو بازی اشتباه بوده است. همین هفته‌ای را که به تازگی برگزار شده است، اگر ملاک قرار بدهیم، در بازی تراکتور – نساجی، سپاهان – ملوان و چند بازی دیگر می‌بینیم که چه اشتباهات فاحشی از سوی داوران رخ داده است. ما با این وضعیت داوری‌ها چطور می‌خواهیم دربی را برگزار کنیم؟

فریبا در واکنش به مصاحبه‌های اخیر سرمربیان پرسپولیس و استقلال و اختلافات به وجود آمده، خاطر نشان کرد:

70 تا 80 درصد دعواها و اختلافات اخیر به خاطر قانون من‌درآوردی سقف قرارداد است. به نظر من در هر حال حفظ احترام‌ها کار قشنگی است، آنچه مشخص است مربیان نباید علیه هم موضع بگیرند. ما الان در این شرایط از فوتبال لذت نمی‌بریم. من نمی‌خواهم بگویم که مقصر چه کسی است و خیلی هم اطلاعی از ریز اختلافات ندارم، اما به هر حال این صحبت‌ها به بیرون زمین و روی سکوها و به هواداران دو تیم منتقل می‌شود که اتفاق خوبی نیست. ما حدود یک ماه دیگر دربی را در پیش داریم و من از الان به شدت نگران دربی تهران هستم.

وی در پایان گفت:

من می‌خواهم از کار خوب کادر فنی و بازیکنان استقلال تشکر کنم، آنها معرفت به خرج دادند که قراردادشان را کم کردند. به عقیده من مدیران باشگاه باید هوای کادر فنی و بازیکنان را داشته باشند و کار آنها را جبران کنند. در فوتبال ما این اتفاق سابقه نداشته است و به نظرم اگر این همدلی را آبی‌پوشان تا پایان لیگ حفظ کنند گام مهمی را برای قهرمانی بر خواهند داشت.

بهتاش فریبا پیشکسوت استقلال درباره این تیم صحبت کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *