بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کامبک رم در شب گل تماشایی آزمون برای شاگردان موریینو +فیلم

گلزنی آزمون در دیدار آ اس رم برابر لچه

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ | ۶:۴۷


ستاره ایرانی آ اس رم با یک ضربه سر استثنایی زمینه‌ساز کامبک شگفت‌انگیز تیمش در المپیکو شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سردار آزمون دو هفته پس از نمایش استثنایی مقابل مونزا که علی‌رغم نمایش خیره کننده و تاثیرگذاری در پیروزی لحظه پایانی یک بر صفر تیمش، در گلزنی بدشانس بود و یکبار به تیرک دروازه زد، دیشب طلسم شکنی کرد و در ششمین حضور تعویضی در سری آ توانست رم را از شکست خانگی نجات بدهد و یک گل استثنایی بزند.

تیم فوتبال آ اس رم پس از سه پیروزی پیاپی در دیدار اخیرش مقابل اینتر میلان شکست خورده بود و دیشب که از ساعت 22:30 در ورزشگاه المپیکو به مصاف لچه رده یازدهمی رفته بود، نمی‌خواست دوباره بازنده باشد، اما دروازه‌اش را در دقیقه 72 باز شده دید و عقب افتاد که سردار آزمون نگذاشت این نتیجه تا پایان پابرجا بماند.

سردار آزمون که بلافاصله پس از باز شدن دروازه رم وارد زمین شد، تا لحظات پایانی شانس گل به دست نیاورد، اما فرصت گلزنی برای خود ساخت و بالاخره توانست نخستین گل خود در سری آ ایتالیا را با یک ضربه فوق‌العاده مقابل لچه به ثمر رساند.

رم که در شروع مسابقه یک پنالتی توسط روملو لوکاکو هدر داده بود، در دقیقه 1+90 پس از حملات پیاپی بالاخره به خواسته‌اش رسید و روی نفوذ سریع و ارسال تماشایی نیکولا زالوسکی از جناح چپ به محوطه جریمه و ضربه سر شیرجه‌ای و پرقدرت سردار آزمون که شبیه به شوت بود، دروازه لچه را باز کرد و کار را به تساوی کشید.

سردار آزمون که انتظار می‌رفت پس از زدن نخستین گل خود در سری آ ایتالیا و در انفجار ورزشگاه رم خوشحالی زیادی انجام بدهد، این کار را انجام نداد و سریع توپ را از درون دروازه لچه برداشت تا تیمش فرصت پیروزی در 5 دقیقه وقت اضافه اعلام شده را داشته باشد.

سردار پس از سر دیدنی و گلزنی، توپ را برداشت و فریاد شادی به سمت مورینیو سر داد و به سمت وسط زمین رفت تا سریع بازی را شروع کنند و به گل دوم و برتری برسند که البته همین اتفاق هم افتاد!

بولت پرسپولیساین حرکت سردار انرژی مضاعف به شاگردان ژوزه مورینیو داد و آنها با هیجان بیشتری به بازی ادامه دادند و توانستند در دقیقه 4+90 گل دوم را با فرار روملو لوکاکو و شوت پای چپ این بازیکن بزنند و فریاد شادی در المپیکو سر بدهند.

تیم فوتبال رم در شبی که در آستانه شکست قرار داشت، با گل تماشایی سردار آزمون به بازی برگشت و توسط لوکاکو به گل دوم رسید تا در نهایت به پیروزی دو بر یک دست پیدا کند.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *