بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

درخشش ستاره های ایرانی در اسپانیا

گلزنی مسلم اولادقباد و حسن طیبی در دیدار پالما برابر کوردوبا

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۷
پالما ؛ گلزنی مسلم اولادقباد و حسن طیبی در دیدار پالما برابر کوردوبا

دو فوتسالیست ایرانی پالما در جریان برتری این تیم مقابل کوردوبا موفق به گلزنی شدند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در چارچوب دیدارهای هفته ششم لیگا ناسیونال فوتسال اسپانیا، تیم مایورکا پالما در حالی که حسین طیبی را در ترکیب پنج نفره ابتدایی و مسلم اولادقباد و سالار آقاپور را جزو فهرست بازیکنان خود داشت، از ساعت 22:30 چهارشنبه شب مقابل تیم رده هشتمی کوردوبا قرار گرفت.

مایورکا پالما در نیمه اول موفق به کسب پیروزی یک بر صفر شد، اما دو دقیقه پس از شروع مجدد بازی گل تساوی را دریافت کرد تا اینکه در دقیقه 26 پس از حملات پیاپی توانست روی دریبل‌زنی و شوت پرقدرت مسلم اولادقباد به کنج دروازه گل دوم را بزند و توسط این فوتسالیست ایرانی پیش بیفتد.

در دقیقه 30 نوبت حسین طیبی، کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران بود که دوباره برای مایورکا پالما بدرخشد و ششمین گل فصل خود را روی پاس در عرض و یک بغل پای سرضرب به ثمر رساند تا امیدهایشان به برتری برابر کوردوبا افزایش پیدا کند.

تیم فوتسال مایورکا پالما در ادامه بازی هم دو گل دیگر به ثمر رساند تا در شب درخشش دو فوتسالیست ایرانی خود به برتری 5 بر یک خارج از خانه مقابل کوردوبا دست پیدا کند و با 15 امتیاز و یک امتیاز کمتر نسبت به بارسلونا صدرنشین، موقتا در رده دوم جدول لیگا ناسیونال فوتسال اسپانیا قرار بگیرد.

حسین طیبی، فوتسالیست ایرانی مایورکا پالما در این دیدار توانست تعداد گل‌های این فصل خود را به عدد 6 برساند و مسلم اولادقباد هم که جزو گزینه‌های برترین بازیکن فوتسال آسیاست، نخستین گل فصل خود را برابر کوردوبا زد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *