بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تفاوت های هتل های 5، 4 و 3 ستاره در چیست؟

نویسنده : ParsFootball Multimedia News
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ | ۱۷:۳۴
تفاوت های هتل های 5، 4 و 3 ستاره در چیست؟

اگر قصد سفر دارید و در حال رزرو هتل هستید، احتمالا با گزینه‌های متنوعی روبه‌رو خواهید شد. هر مسافر انواع اقامتگاه، هاستل و هتل‌های چند ستاره را می‌تواند انتخاب کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اگر قصد سفر دارید و در حال رزرو هتل هستید، احتمالا با گزینه‌های متنوعی روبه‌رو خواهید شد. هر مسافر انواع اقامتگاه، هاستل و هتل‌های چند ستاره را می‌تواند انتخاب کند. از آنجا که با بالا رفتن تعداد ستاره هتل، هزینه آن نیز افزایش پیدا می‌کند خوب است بدانید که تفاوت تعداد ستاره هتل‌ها در چیست. ممکن است بخواهید در سفر خود از هتل به عنوان یک خوابگاه استفاده کنید و هتل سه ستاره برای شما کفایت کند. همچنین، ممکن است بخواهید از امکانات لوکس یک هتل بهره‌مند شوید، در این صورت باید هتلی پنج ستاره را انتخاب کنید. اما تفاوت هتل‌های 5، 4 و 3 ستاره در چیست؟ در ادامه توضیح خواهیم داد.

تفاوت های هتل های 5، 4 و 3 ستاره در چیست؟

هتل های پنج ستاره و امکانات آن

وقتی هنگام رزرو هتل، یک هتل پنج ستاره را انتخاب می‌کنید، قاعدتا انتظار دارید که وارد هتلی مجلل با امکانات و خدمات عالی شوید. هتل پنج ستاره برای کسب ستاره‌های خود باید معیارهای خاصی داشته باشد که به آنها می‌پردازیم. برای کسب رتبه 5 ستاره، هتل باید صبحانه رایگان، مینی بار و اینترنت بی سیم پرسرعت رایگان ارائه دهد. منوی سرویس اتاق باید مانند منوی رستوران اصلی باشد. همچنین، کارکنان ماهر و مجرب هتل باید در تمام ساعات شبانه روز برای رسیدگی به نیازهای مهمانان آماده باشند.

بسیاری از این هتل ها برای مهمانان خود پیشخدمت شخصی یا دربان در نظر می‌گیرند. اتاق‌های بزرگ پنج ستاره، پر زرق و برق و زیبا هستند. اغلب اتاق‌ها دارای وان جکوزی شخصی، تلویزیون با صفحه‌نمایش بزرگ با کابل وضوح بالا، پخش‌کننده DVD، دسترسی به اینترنت پرسرعت، گل‌های طبیعی، محصولات بهداشتی با برندهای معروف و سرویس اتاق شبانه روزی هستند. هنگام رزرو هتل خارجی یا داخلی می‌توانید این خدمات را دریافت کنید.

علاوه بر این، معمولا هتل‌های پنج ستاره چندین رستوران، وسایل سرگرمی، مراکز تناسب اندام پیشرفته، استخرهای آب گرم متعدد، جکوزی، پارکینگ، خدمات اسپا، زمین تنیس و دسترسی به زمین گلف را ارائه می‌دهند.

هتل های چهار ستاره و امکانات آن

هتل‌های چهار ستاره  به دلیل اینکه امکاناتی قابل مقایسه با هتل‌های پنج ستاره دارند و با قیمتی کمتر از آنها قابل رزرو هستند، محبوبیت بسیاری در میان مسافران دارند. این هتل‌ها، بزرگ، مجلل، با پرسنل کامل و با هزاران امکانات اضافی هستند. اتاق‌های بزرگ به زیبایی با اثاثیه درجه یک طراحی شده‌اند و مواردی لوکس مانند رختخواب مجلل و محصولات بهداشتی باکیفیت و خوب دارند.

اگر مایل به رزرو هتل چهار ستاره هستید، خوب است بدانید که هتل‌های چهار ستاره خدمات و امکانات ویژه‌ای را ارائه می‌کنند، از جمله خدمات حمل چمدان، غذاخوری‌های خوب، استخرهای متعدد، و جکوزی‌های آب گرم، مراکز تناسب اندام، روم سرویس، پارکینگ، خدمات اسپا روزانه، خدمات لیموزین و مجموعه‌ای از سوئیت‌های ویژه که با پرداخت هزینه اضافی قابل رزرو هستند.

تفاوت های هتل های 5، 4 و 3 ستاره در چیست؟

هتل های سه ستاره و امکانات آن

هتل‌های سه ستاره، اصطلاحا هتل ارزان و کار راه انداز هستند؛ هم خدمات و امکانات قابل قبولی دارند و هم قیمت آنها مقرون به صرفه است. این هتل‌ها شاید به لوکسی هتل 5 و 4 ستاره نباشند اما قطعا از هتل 1 و 2 ستاره بهتر هستند و رضایت مهمانان را جلب می‌کنند.

هتل‌های سه ستاره معمولا بخشی از هتل‌های زنجیره‌ای بزرگ‌تر و مجلل‌تر مانند ماریوت، رادیسون و… هستند. این هتل‌ها عموما شیک‌تر و راحت‌تر از هتل‌های یک و دو ستاره هستند و خدمات و امکانات متنوع‌تری را ارائه می‌دهند؛ مرکز تناسب اندام، استخر، بخش تجاری، رستوران در محل، اتاق‌های کنفرانس و خدمات روم سرویس از امکانات هتل‌های سه ستاره هستند.

همچنین، اتاق این هتل‌ها مبلمان مدرن و باکیفیتی دارند و اغلب شامل وسایل جانبی مانند تلویزیون‌های صفحه‌تخت و کمد لباس هستند. اگر قصد رزرو هتل 3 ستاره دارید، خوب است بدانید که از مزایای هتل‌های سه ستاره نزدیک بودن به بزرگراه اصلی و جاذبه‌های محلی است.

چگونگی انتخاب هتل مناسب

هنگام رزرو هتل باید به این موارد توجه داشته باشید. رتبه ‌بندی هتل‌های به 3، 4 و 5 ستاره دلیل بر کیفیت یا خوب و بد بودن هتل نیست. صرفا به خدمات و امکانات آن برمی‌گردد. شما ممکن است خدمات خوبی در یک هتل سه ستاره دریافت کنید یا برعکس، از اقامت در هتل 4 ستاره خود ناراضی باشید.

در حالی که در برای رزرو هتل مناسب بررسی و جستجو می‌کنید، می‌توانید از نظرات سایر مسافرانی که هتل مورد نظر شما را رزرو کرده‌اند بهره‌مند شوید. برای این کار کافیست وارد سایت فلای تودی شوید و در بخش رزرو هتل نام هتل مورد نظر خود را وارد کنید. در این قیمت می‌توانید امکانات و خدمات هتل، تصاویر اتاق‌ها و سایر بخش‌های هتل و همچنین نظرات مهمانان را یکجا ببینید. مسافرانی که پیش‌تر در این هتل اقامت داشته‌اند، به هتل امتیاز داده‌اند و نظرات خود را درج کرده‌اند.

تفاوت های هتل های 5، 4 و 3 ستاره در چیست؟

رزرو آنلاین هتل در فلای تودی

شکی نیست که سیستم رتبه بندی ستاره هتل می‌تواند مبهم، گیج کننده و کاملا دلخواه باشد. با این حال، با کمی تحقیق، می‌توان هتل مناسبی را متناسب با نیازهای منحصر به فرد و بودجه شما مشخص کرد. برای رزرو هتل به سایت فلای تودی مراجعه کنید. فلای تودی بیش از یک و نیم میلیون محل اقامت در سراسر جهان را در دسترس شما می‌گذارد. فرقی نمی‌کند به دنبال هتل های لوکس و 5 ستاره باشید یا یک اقامتگاه بومگردی و هاستل، فلای تودی متنوع ترین گزینه‌ها را متناسب با بودجه و سلیقه شما در اختیارتان قرار می‌دهد. اگر برای رزرو آنلاین هتل سوالی دارید، با پشتیبانی 24 ساعته فلای تودی تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

علاوه بر رزرو هتل داخلی و خارجی می‌توانید بلیط هواپیما، بلیط قطار، بیمه مسافرتی و همچنین تور و ویزای توریستی را از طریق فلای تودی دریافت کنید و راهی سفر شوید.

دسته بندی ها : اخبار داغ , رپرتاژ آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *