بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اتهام سنگین و تند باشگاه پرسپولیس علیه سازمان لیگ + سند

رضا درویش در مصاحبه با ورزش و مردم 23 اردیبهشت 1401 شبکه یک سیما : 700 میلیون برای سفر به سیرجان هزینه کردیم ؛ اگر قرار بود بازی بدون تماشاگر باشد ، در کرج میزبان می شدیم

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۹


رضا درویش ، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مصاحبه با ورزش و مردم 23 اردیبهشت 1401 شبکه یک سیما گفت: امروز که یک میلیون پول درآوردن به سختی انجام می‌شود، باید 700 میلیون تومان هزینه سفر به سیرجان را بدهیم. اگر قرار بود بازی بدون تماشاگر باشد، در کرج میزبان می شدیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رضا درویش ، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مصاحبه با ورزش و مردم 23 اردیبهشت 1401 شبکه یک سیما در مورد بدون تماشاگر شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان، اظهار داشت:

نزدیک به 10 روز است این موضوع را پیگیری کرده و مجموعه ورزشی‌های مختلفی را در کل کشور معرفی کردیم. استان البرز که نزدیک ما است گفت بازی باید بدون تماشاگر باشد. در تبریز گفتند نمی‌توانید بازی را برگزار کنید. در مشهد هم اعلام کردند برگزاری این مسابقه در ورزشگاه امام رضا(ع) باید بدون تماشاگر باشد. در نهایت با سیرجان موافقت کردند. می‌دانید با توجه به بالا رفتن هزینه‌ها، چه قدر این سفر برای ما هزینه دارد.

وی افزود:

هیچ کدام از این ورزشگاه‌ها آماده پذیرفتن دیدار پرسپولیس با سپاهان با حضور تماشاگر نبودند. برای تعیین تکلیف هر کدام از شهرها هم 3-2 روز طول کشید. 4-3 روز قبل به ما گفتند امکان حضور تماشاگران در استادیوم گل گهر وجود دارد. ما هم با مدیرعامل این باشگاه تماس گرفتیم و با این موضوع موافقت کردند. تدارکات را انجام داده و هتل گرفتیم اما 2 ساعت قبل به ما اعلام کردند بازی بدون تماشاگر است. اگر بنا است چنین اتفاقی بیفتد، امروز که یک میلیون پول درآوردن به سختی انجام می‌شود، باید 700 میلیون تومان هزینه سفر به سیرجان را بدهیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور تماشاگران در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان مخالفت شده است، عنوان کرد:

اگر قرار بود بازی بدون تماشاگر باشد، آن را در کرج که شهر نزدیک ما است برگزار می‌کردیم و این همه هزینه رفت و برگشت، هتل، اقامت و … را نمی‌دادیم. پروتکل‌های بهداشتی که تمام شد؟ کدام پروتکل‌ها؟ با این شرط به ما نامه دادند که تماشاگر به ورزشگاه بیاید تا مشتاقان پرسپولیس در اقصی نقاط ایران به استادیوم بیایند و از نزدیک بازی را ببینند.

درویش تصریح کرد:

ضمن اینکه با حضور تماشاگر درآمدی برای ما ایجاد می‌شد و می‌توانستیم هزینه‌های خود را پوشش بدهیم. در این شرایط که برای تامین یک ریال در مضیقه هستیم و در جامعه مشکلات اقتصادی زیادی حاکم است، چگونه باید 700 میلیون هزینه کنیم؟ البته ما با اصل موضوع برگزاری بازی در شهر بی‌طرف هم مشکل داریم زیرا در آخرین بازی پرسپولیس و سپاهان با پرتاب نارنجک به اتوبوس، تیم ما را تهدید کردند اما جالب این است با این اقدام هواداران حریف، هر دو تیم از بازی خانگی محروم شدند. در اصفهان برای ما مشکل ایجاد شده و چرا باید پرسپولیس در زمین بی‌طرف میزبانی کند؟


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *